wtorek, 14 stycznia 2014

Sypkie cienie Glazel Visage


Hej!
Dzisiaj zaprezentuję Wam cienie sypkie w wieżyczce firmy Glazel .
Do wyboru mamy 5  serii kolorystycznych: arctic, tropic, orient, glamour i mix kolorów. KLIK Ja miałam możliwość wybrania dowolnych kolorów, wybrałam więc 4 kolory z serii glamour i 4 kolory z serii tropic.

Cienie są niezwykle lekkie, bardzo drobno zmielone, pięknie błyszczą w świetle, te które ja posiadam mają wykończenie bardziej metaliczne, natomiast T7  to  istny kameleon, raz widoczne są tony zielone, raz niebiesko - fioletowe.
Zestaw 5 wieżyczek Glazel Visage w promocyjnej cenie kosztuje teraz 199zł. W normalnej cenie jedna wieżyczka kosztuje ok. 80zł, warto więc wypatrywać promocji. Zamówienie składamy drogą mailową , wszystkie dane kontaktowe są podane na ich stronie KLIK.

Jeśli chodzi o opakowanie, to z jednej strony wydaje się, że jest to praktyczne rozwiązanie, mamy 8 cieni w całości, w kufrze nie zajmują dużo miejsca. Niestety gorzej jest z odkręcaniem, czuć opór, trzeba to robić bardzo ostrożnie,  uważać, żeby nie rozsypać cieni.
Za to pigmentacja zadziwia, jest rewelacyjna jak na cień w sypkiej formie.
Poniżej kolory cieni zaaplikowane na sucho.

Kolory z serii tropic
T8
T7
T6
T5
Kolory z serii glamour

GI - 8
GI - 6
GI - 5

GI - 7
Cienie są bardzo wydajne, starczą nam na bardzo długo, niestety nie jest podana pojemność i skład. Oprócz tego są bardzo trwałe, na bazie wytrzymują wiele godzin.
Oczywiście przy sypkich cieniach musimy wziąć pod uwagę to,  że przy aplikacji mogą się osypywać, dlatego najlepiej najpierw wykonać makijaż oka, a później przystąpić do makijażu twarzy.
Są różne sposoby aplikacji:
- płaskim pędzlem języczkowym ruchami wklepującymi
- na mokro pacynką
- na matowy cień pędzlem do rozcierania ( efekt delikatnej mgiełki )
- palcem
Świetnie sprawdzają się do makijaży wieczorowych. Polecam!!!:)

Znacie? Macie?;)

Pozdrawiam!
Justyna 





24 komentarze:

  1. Wyglądają kusząco, szkoda tylko, że nie mają sitka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten chabrowy śliczny. Z sypkich cieni do tej pory mam dwa odcienie Nouba, są tak wydajne, że chyba nigdy się nie skończą...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale ten ostatni mi się bardzo spodobał ):

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się własnie sypkaczy trochę boję.. Choc prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam, ale są boskie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie są świetnie napigmentowane. Zastanawiam się, czy potrafiłabym z nimi pracować. Właśnie stawiam pierwsze kroki w makijażu oczu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj najpierw nakładać je pacynką na mokro, wtedy cienie tak się nie osypują.:)

      Usuń
  8. ładne kolorki. tylko ja nie przepadam za sypkimi cieniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna wieżyczka :) piekne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow beautiful colors!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ,znam ;) i uwielbiam !!:) podobnoe jak matowe cienie Glazel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak z pigmentacją tych sypkich cieni ? Kusi mnei ich zakup, ale do tej pory nie pracowałam na sypkich cieniach bo wkurzało mnei własnie ich osypywanie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam mieć czerwone cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniusie te cienie, bardzo podobaja mi sie te kolory. Ja używam jeszcze bardziej stonowanych tj. czarnych brązów etc. jeżeli już w ogóle :) Sama nie używałam cieni tej marki, używam Bell też bardzo polecam, ale w taką kolorystykę chyba zdecyduję sie nieśmiało uderzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  16. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić kombajn kosmetyczny activ 14w1, urządzenie do mikrodermabrazji diamentowej opinie i łóżko kosmetyczne przenośne. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)