piątek, 17 stycznia 2014

Stempelkowe zdobienie paznokci




Cześć!
Metoda stempelkowa od dawna mnie interesowała, dzięki różnym wzorom płytek można wyczarować naprawdę ciekawe zdobienia. Niektóre blogowe koleżanki, to istne mistrzyni w tym fachu. Niestety przygoda z metodą stempelkową nie zaczęła się u mnie  pomyślnie. Zakupiłam kiedyś zestaw z essence + dodatkowo płytki essence, ale to była dla mnie porażka, nie wiedziałam kompletnie co robię źle, no nie wychodziło mi i już.Słyszałam, że dobrej jakości jest zestaw KONAD, ale oczywiście też jest sporo droższy.
W ramach współpracy z Born Pretty Store postanowiłam wypróbować  ich płytki i stemple.

Jak widać na zdjęciu stempel jest dwustronny, jeden mniejszy, drugi większy. W sklepie znajduje się  TUTAJ

Niestety z tym stemplem miałam spore problemy,  raz wychodziło, raz nie. Może jest to też kwestia wprawy, nie wiem.:( Zdrapka też niezbyt dobrze usuwała lakier z blaszki. Odstawiłam ten zestaw na bok i wzięłam zestaw z essence.
Stempel z Born Pretty Store
I tu spore zaskoczenie. Stempel z essence świetnie współpracował z płytką z Born Pretty Store. Wzorki odbijały się o wiele lepiej , właściwie bezproblemowo.
Stempel z essence
Jeśli chodzi o płytkę, to wybrałam tę z numerem CK-05 Na jednej blaszce mieści się 42 wzorów. Przy długich paznokciach wiele z nich trzeba powielać, najlepiej mieć płytkę paznokcia o kwadratowym kształcie. Aby płytka była gotowa do użytku, należy zedrzeć z niej folię ochronną.




Do wykonania zdobienia użyłam tego wzorku, jest on stosunkowo mały, aby pokryć nim całą przestrzeń paznokcia, dlatego odbiłam go 4 razy.

Zależało mi na tym, aby uzyskać efekt barokowego zdobienia, coś w stylu tej sukienki.




Jeśli macie ochotę na zakupy w sklepie  Born Pretty Store, to poniżej podaję kod zniżkowy.



Buziaki!!!!
Justyna

67 komentarzy:

  1. Ale świetny efekt! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdobienie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, mi jakoś te stempelki nie chcą wyjść;/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło pięknie... elegancko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko i glamour. Wzorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe zdobienie :) mega elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jak efektownie, bardzo m i się podoba i uwielbiam połączenie czerni ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no zazdroszczę !! Ja też chcę takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te paznokcie to dzieła sztuki :) Bardzo mi się podoba i myślę, że osiągnęłaś zamierzony efekt. Bedę zaglądać na twojego bloga aby czerpać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie to wygląda jak saran wrap nie jak stempelek, ale efekt końcowy powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt zapraszam do mnie ! http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sobie poradziłaś, a zamiast typowej zdrapki polecam starą kartę kredytową.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja koniecznie muszę kupic sobie porządny stempel bo mój to jakiś chinski badziew;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda takie stare złoto na czerni.

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie to wyglada:)) i pasowaloby do ojego zloto czarnego nowego sweterka:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalnie to wygląda! Słyszałam kiedyś o stemplach, ale nie mam pojęcia jak się tego używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i stempelek, i blaszkę, ale kompletnie z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękneee!!! zapraszam do siebie http://kosmetykimoni.blogspot.com/ dopiero zaczynam także będzie mi miło jeżeli mnie poobserwujesz:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. masz piękny kształt paznokci, a te złote wzory na czarnych pazurach są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba miec cierpliwosc i probowac. Powiem Ci, ze wyszlo Ci slicznie!, tez mam taki stempel i tez mialam na poczatku problemy :(
    Calosc mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. super efekt :) przyznam że sama jeszcze nie próbowałam stempelków muszę się skusić :))
    mój blog obchodzi 1-wsze urodzinki, więc nie mogło zabraknąć Konkursu z tej oto okazji :)) byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html
    Serdecznie Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. No moim zdaniem wyszło naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie, w moim stylu :) Uwielbiam połączenie czerni i złota <3

    OdpowiedzUsuń
  25. W życiu bym nie powiedziała, że złoty lakier może wyglądać dobrze na paznokciach, nie lubię tego koloru, tym bardziej jeśli jest perłowy. Ale po zobaczeniu Twoich paznokci zmieniam zdanie! SĄ PRZEPIĘKNE. Do tego stopnia mi się podobają, że chciałabym taki pomysł na swoich pazurkach :) Napawdę coś pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie stempelki jakoś nie wychodzą... mam zestaw z Essence, ale przyrząd do zdejmowania lakieru już zastąpiłam starą kartą bankomatową. Póki co - bez efektów. Ale może sztuka wymaga ćwiczeń :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się całość ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Płytka posiada bardzo ładne wzory. Paznokcie wyglądają obłędnie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Stemple są fajne, najlepiej sprawdzają się na hybrydzie, normalne lakiery muszą dobrze wyschnąć żeby umieścić na nich wzór inaczej jest katastrofa

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmieniam adres bloga
    www.asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. moja kosmetyczka robiła mi wzorki tymi stemplami :) Wyglądało to przepieknie i aż kusi mnie aby sprawić sobie takie coś na własny użytek:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne paznokcie. Nie mam cierpliwości żeby bawić się stempelkami chociaż wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  33. z pewnoscią wypróbuję!!

    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, przepięknie :) Szkoda, że tak nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wygląda! Jestem za! <3
    Zapraszam na mój pachnący nowością blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne paznokcie :o uwielbiam lakiery z GR :) ,z chęcią obserwuję :))

    http://uzywamlubierekomenduje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. piekne rzeczy wyczyniasz z paznokciami :) podziwiam :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem pod wielkim wrażeniem tego zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  40. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

    SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

    VITAMIN MATA MINUS

    OBAT CAPSULE MATA KATARAK

    OBAT HERBAL ENTROPION

    OdpowiedzUsuń
  41. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  42. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    Obat Miom Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  43. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić wózek fryzjerski i jeszcze wózki fryzjerskie. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  45. Παρέχουμε φάρμακα για τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, με τη χρήση ενός φαρμάκου που ήδη παρέχεται με κόκκους μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια εντελώς.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)