sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczne paznokcie + życzenia:)


Witam Was bardzo serdecznie!
Jak u Was z przygotowaniami do świąt? Choinka ubrana? Dom posprzątany? Ja w przerwie udekorowałam również moje paznokcie w świąteczne dekoracje. :)

Najpierw pomalowałam wszystkie paznokcie złotym lakierem Bell Fun Night mirror effect #01, następnie przy pomocy taśmy klejącej zrobiłam trójkątne szablony i od góry nałożyłam matowy piaskowy lakier Wibo #4,  dół płytki pokryłam zielonym lakierem ze złotymi drobinkami Golden Rose SELECTIVE Atomic Green #41.
Świątecznego charakteru nadały te oto wodne naklejki, które możecie znaleźć z sklepie Born Pretty Store a dokładnie TUTAJ.
Aplikacja ich jest bardzo prosta, wystarczy wyciąć dany wzór włożyć do zimnej wody na ok 15s, delikatnie ściągnąć z powierzchni kartonika i nakleić na paznokieć.
Całość należy zabezpieczyć topem, ja użyłam do tego matowego top coatu z płatkami brokatu Wibo WOW effect matte glitters #2.
Z kodem XBL91 otrzymacie 10% rabatu na produkty, które zakupicie w sklepie http://www.bornprettystore.com/

 
Tym świątecznym akcentem chciałam się z Wami pożegnać i życzyć Wam 
Zdrowych, Spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym i Szczęśliwego Nowego Roku!!!! Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia, ten magiczny czas  niech będzie  przepełniony życzliwością i miłością!!!!:)
Ja znikam, pojawię się dopiero w Nowym Roku!!!!:)
Pa!!!!
Justyna

23 komentarze:

  1. Świetne są te wodne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, jedne z ładniejszych świątecznych wzorów jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooojej jakie cuda :) Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie cudownie :D naklejki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie fenomenalne!
    Również wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. coś wspaniałego, potrafisz czarować!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny mani, naklejki mnie oczarowały *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piekne !!!!!!!! jestem nimi zachwycona !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki są prześwietne :DDD obłęd !!! :DDDD

    A tymczasem Życzę Ci Wesołych Świąt kochana !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie udekorowane paznokcie! Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku 2014 !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pazurki, chyba najładniejsze jakie widziałam w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi dech zaparło jak je zobaczyłam :) Cudooowne to za mało powiedziane żeby opisać jak są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie do Ciebie trafiłam, piękne zdobienie :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. wow wyglądają jak malowani :) prześliczny mani !

    OdpowiedzUsuń
  15. I have been absent for some time, but now I remember why I used to love this website. Thank you, I'll try and check back more often. How frequently you update your web site?
    for baby online games

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wykonane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Инструменты для наращивания ногтей и это Ремувер. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)