piątek, 6 grudnia 2013

MIKOŁAJKI i skromne rozdanie na Facebook'u:)



Cześć Kochani!
Z okazji Mikołajek chciałam Wam życzyć dużo radości i spełnienia marzeń!!!!
Mimo tak wietrznej pogody mam nadzieję, że humor Wam dopisuje, a Mikołaj obdarował Was świetnymi prezentami.;) A jeśli nie, to na poprawę nastroju  mam dla Was drobną niespodziankę! :) Wprawdzie bardzo skromną, ale lepsze to niż nic.:)
U mnie na FB zorganizowałam malutkie rozdanie, także zapraszam do wzięcia udziału w zabawie!:)

KLIK 



Buziole!!!!:*
Miłego dnia życzę!:)
Justyna

7 komentarzy:

  1. Tego kota chcę :D

    Ps. zapraszam do mnie - recenzja SKIN79, VIP Gold Super Plus Beblesh Balm

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A propo rozdania.. :)-> Zapraszam na konkurs lub rozdanie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a good blog article ,We stock Argyle, Bailey, Cardy, Sheepskin, ugg boots.
    bored online games

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy :) Również wszystkiego najlepszego :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory lakierów.
    Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie :) http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I would like to add to that statement,but I fear your wrath Eddie, lol! Permission to speak please ; )
    Jeux de bébé

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)