środa, 18 grudnia 2013

Dziękuję za wyróżnienie!

Witajcie!

Ostatnio na blogu cisza, nic się nie dzieje, nic nie tworzę. :( Moja nieobecność i brak aktywności spowodowane były chorobami. :( Najpierw grypa, potem angina totalnie mnie osłabiły i pozbawiły chęci do tworzenia czegokolwiek. Mam nadzieję, że nie gniewacie się i dacie mi trochę czasu na regenerację.:)
Dobra, ale koniec z tym stękaniem, chciałam podzielić się z Wami informacją o wyróżnieniu.
 
Glazel Visage jakiś czas temu zorganizowało konkurs na Facebook'u TEMAT : " 7 Grzechów Głównych ". Były dwie kategorie profesjonaliści i amatorzy. Ja oczywiście wystartowałam w tej drugiej. Makijaż postanowiłam wykonać na koleżance Reni, malowanie innych jest bowiem dla mnie większym wyzwaniem.  Stworzony przeze mnie makijaż i stylizacja miały odzwierciedlać gniew. Starałam się przedstawić rodzące się w głowie złe emocje i uczucia, które popychają nas do złych czynów, grzechu. Trochę miałam problem z wydobyciem gniewnego wyrazu twarzy Reni na zdjęciach. Z natury łagodna i wesoła dziewczyna nagle miała być tą zagniewaną. ;)

Spośród uczestników dwóch kategorii wybrano I miejsca i wyróżnienia. W kategorii profesjonaliści I miejsce zajęła Ania z bloga Okiem i kredką malowane, a wyróżnienie w tej kategorii otrzymała Zmalowana. Prace niezwykle pomysłowe, perfekcyjnie wykonane, dziewczyny dały czadu, chylę czoła!:)
W kategorii amatorzy I miejsce zajęła Taida z bloga Piękny świat makijażu, a wyróżnienie otrzymała moja praca. Jest to dla mnie duże zaskoczenie, nie sądziłam że moja praca zostanie dostrzeżona. Wcześniej mogłam sobie tylko pomarzyć o kosmetykach Glazel Visage, a teraz udało mi się wygrać takie wspaniałości. Oczywiście pokażę Wam wszystko na blogu!:) Jeszcze raz dziękuję Glazel Visage!!!! Wszystkie prace możecie obejrzeć TUTAJ



Przypominam jeszcze o rozdaniu u mnie na Facebook'u.:) Na zgłoszenia czekam do końca dnia!:) Zapraszam! KLIK

Buźka!!!:*
Justyna






24 komentarze:

  1. Kurczę! zaszalałaś! niesamowita praca!!! Piękna, piękna, piękna. Jak dla mnie to właśnie Ty powinnaś wygrać!
    Zajebisty pomysł z tymi pinezkami!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam ja bardzo się cieszę z wyróżnienia!!!!:)

      Usuń
    2. Nie bądź taka skromna :* Wykonałaś kawał dobrej roboty! Podejrzewam, że ja nawet bym czegoś takiego nie wymyśliła! Życzę Ci i wróżę duuuuuuuuży sukces w tej branży. Kurczę jesteś naprawdę świetna!

      Usuń
    3. Dziękuję za te słowa!:) Zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie;)

      Usuń
    4. Mocno trzymam kciuki! :*

      Usuń
  2. Świetny pomysł miałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca ! :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skojarzyła mi się z Cruellą Demon :) niesamowicie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Gratuluję! Makijaż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie te kosmetyki też były marzeniem . . i to dość odległym a teraz nagle będzie ich tyle! Mamy szczęście, co.? :))
    Byłam na fp glazel podczas dodawania wyników i najpierw dodali moje zdjęcia, potem Twoje i bez podpisów i kompletnie nie umiałam powiedzieć, która zwycięży, a nawet myślałam że raczej Ty :)
    I oczywiście kolejny raz gratuluję świetnej pracy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też były marzeniem! :) Mamy szczęście, sporo tego będzie!:) Ja bardzo się cieszę z wyróżnienia i też jeszcze raz gratuluję!!!!!:)

      Usuń
  7. Widziuałam na fb! I jestem zachwycona. PS: na co przyleiłaś pinezki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca!! Pewnie dużo czasu Ci to zajęło, ale wyszło nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. suuper :)) widziałam jaka była konkurencja... Więc wielkie gratki za wyróżnienie ! walczyłaś z najlepszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, fantastyczna praca, która w 100% zasłużyła na wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, wyróżnienie jest zasłużone, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ja nie mam ręki do makijaży artystycznych niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить воск в гранулах в домашних условиях, аппарат lpg киев и воскоплав баночный купить в украине? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)