wtorek, 19 listopada 2013

WOW GLITTER manicure Wibo #4




Do kolekcji lakierów z efektem WOW dołączyły również brokaty w posypce. Mamy  jak na razie 4 warianty kolorystyczne, możecie je zobaczyć na stronie FB Wibo
Dzisiaj przyjrzymy się brokatom z  numerem 4.
Opakowanie jak widzicie jest takie jak przy velvetach Wibo, z tym że zamiast sitka mamy jeden otwór.
Przed aplikacją na paznokcie radzę najpierw wysypać sobie brokat na karteczkę i następnie nanosić go pędzelkiem oczywiście na mokry lakier . Tak jest wygodniej, a poza tym mamy większą kontrolę nad odpowiednim rozmieszczeniem brokatu na płytce. Całość utrwalamy lakierem bezbarwnym lub top coatem.
Na Facebook-u dziewczyny wymyślały nazwy dla tych brokatów: " Balck rain", " Black Mystery ", " Głębia czerni "... Pomysłowe!!!!:) Mi ten brokat również kojarzy się z pieprzem.  Mamy tutaj czarny  drobno zmielony brokat i sześciokąty, które migoczą w świetle, ale na zdjęciach trudno mi było ten efekt uchwycić.
Pomalowałam paznokcie na różne kolory, ale wydaje mi się, że najładniej czarny pieprz prezentuje się na białej bazie. Można też zaopatrzyć się we wszystkie kolory brokatów i stworzyć własną mieszankę WOW Glitter. :)
WOW Glitter manicure miały być dostępne od listopada, ale nie chcę Was wprowadzić w błąd czy już  rzeczywiście są w Rossmannie. Obiło mi się tylko o uszy, że już niby są i kosztują ok. 8zł. 100% pewności nie mam, dlatego jak będę w pobliżu Rossmanna to sama sprawdzę.:)

A na koniec pytanko do Was, co sądzicie o tych brokatach. Fajne czy nie?
Mi ten czarny bardzo się podoba, zbliżają się Andrzejki, więc brokaty na paznokciach wskazane! Można zaszaleć!:)



21 komentarzy:

  1. Brokat bardzo ciekawie się prezentuje! :) Z tymi lakierami daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mani wygląda naprawdę efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne! jeszcze dobór kolorystyczny - mega. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich jeszcze. Muszę zajrzeć też do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda u Ciebie!


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię brokaty, a efekt jaki nam pokazujesz się niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie na tak! Jest cudny i daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam właśnie najciekawsza tego jednego i powiem szczerze, że czuję się skutecznie skuszona ;) Zapisuję na listę zakupową ;)
    Bo na pewno są w Rossmanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o boże !!! jaki cudowny !!!! nienawidzę brokatów ale ta czerń jest wspaniała !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie są już od co najmniej tygodnia :)
    zgodzę się z Tobą, najciekawiej na bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie już są te brokaty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzucę okiem na te brokaty gdy tylko będę w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie mi się ten pomysł podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, już myślałam ze wypuścili toppery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paznokcie! Przepięknie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to zrobiłaś :) uwielbiam Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)