czwartek, 21 listopada 2013

WOW GLITTER manicure #3 Wibo


Jeśli nie macie jeszcze pomysłu jak przyozdobić  paznokcie na imprezę andrzejkową, to może skusicie się na glittery w słoiczku od Wibo.:) Ostatnio prezentowałam brokat z #4 ( dla przypomnienia KLIK ) , aż żal mi było go zmywać. :( Czarny pieprz miał jednak to coś w sobie, a jak jest z #3?
 
W słoiczku znajdziemy drobne sześciokąty, dominują oczywiście niebieskofioletowe glittery, ale wśród tych znaleźć możemy również zielone.
Oczywiście nie musicie aplikować brokatu na wszystkie paznokcie, możecie użyć go w formie akcentu na jednym lub dwóch palcach. Ja aplikuję brokaty pędzelkiem na mokrą bazę, później zabezpieczam lakierem bezbarwnym lub utwardzaczem.
Jako bazy użyłam celowo czarnego koloru, aby nadać zdobieniu wieczorowego charakteru, ale oczywiście można zabawić się w różne kombinacje kolorystyczne.:)
Który Wam się bardziej podoba? #3 czy #4?
Moim faworytem jest jednak czarny pieprz!:)

21 komentarzy:

  1. Wielkie WOW! Efekt super,niby taka prostota a ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten brokat daje efekt mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ajny i mozna uzyc go rowneiz na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie, do makijażu artystycznego do sesji zdjęciowej:)

      Usuń
  4. Wyszło Ci to niesamowicie ! :) Ja ostatnio zaopatrzyłam się w dość sporą ilość brokatowych lakierów, więc mam nadzieję, że z nich też coś ciekawego wyczaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powoli się stajesz moim guru w nakładaniu glitterów, zawsze u Ciebie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z "przejściem ombre" tego glitteru. Zastanawiam się właśnie co stworzyć ze swoimi tymi glitterami:)
    Całość ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda, w szybki sposób można urozmaicić zwykły lakier.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne paznokcie :) glitter prezentuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)