piątek, 29 listopada 2013

U mnie jeszcze jesiennie:) Extreme Nails Wibo #13 i #504



Na blogu u mnie nieco się zmieniło :),  zmiany zaszły również w  długości paznokci. Tak, tak są krótkie! Specjalnie spiłowałam na tak krótko, mam zamiar pokombinować ze stemplami i blaszkami. Na krótkich będzie mi po prostu łatwiej nauczyć się w końcu tej metody zdobienia. :)
Jeśli chodzi o  kolekcję  lakierów Extreme Nails Wibo,  to bardzo je sobie chwalę, a dokładnie te trzy, które widzicie poniżej. O #65 pisałam Wam TU KLIK.
Od lewej: # 504, # 65, # 13
#13 to klasyczna czerwień o wykończeniu kremowym, natomiast #504 to pomarańczka, w której zatopiony jest delikatny różowy shimmer. Jest on prawie niewidoczny, dopiero w świetle dziennym, w słońcu odkrywa swoje prawdziwie piękne oblicze.
Obydwa lakiery mają świetną pigmentację, właściwie to wystarczy jedna warstwa na dokładne pokrycie płytki. Schną szybko i są bardzo trwałe.:) Gorąco polecam!:)
Cena: ok.6zł za 9ml   Dostępność: Rossmann szafy Wibo


Na koniec domalowałam czarnym lakierem coś na podobieństwo drzew, a za pomocą gąbeczki dodałam złotego lakieru.

Znacie tę serię lakierów od Wibo? Macie jakieś kolorki? Jak u Was się sprawują?:)

Dobranoc! Miłego weekendu życzę!:)
Justyna


27 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki ♥
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG- przepięknie to zrobilas <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam żadnej sztuki z tej serii ;)
    przepiękne zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. magia, coś wspaniałego, można się zachwycić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to zdobienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelka, jestem pod wrażeniem :)...a i jeszcze chciałam Cie zaprosić na mój fanpage na fejsie :) lajki mile widziane

    https://www.facebook.com/pages/K-jak-Ksi%C4%85%C5%BCka/346822908767662?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, rewelacja, a u mnie ciągle lato :) lubię lakiery z Wibo i róż od nich mam, to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie z drzewkami czy bez, idealnie i nieskazitelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks pertaining to giving the following wonderful subject material on your internet site. I came across it on the internet. I may check back again whenever you post more aricles.
    disney online games

    OdpowiedzUsuń
  10. choć nie są to moje kolory to zdobienie oceniam jako bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdobienie, z niecierpliwością czekam na efekty zabaw ze stemplami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie :) te gałązki drzewka sa boskie :)
    kolory jak zwykle... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie :) chyba podkradnę Ci pomysł :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne paznokcie i oczywiście cudne zdobienie :) Mi po jednym paznokciu skończyłaby się cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te też mi się bardzo spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  17. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successfull
    you may also like

    Cara Mengatasi Wanita Sulit Hamil

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)