czwartek, 14 listopada 2013

WOW sand effect #1 Wibo + zdobienie


Cześć!
Piaski  Wibo totalnie podbiły moje serce!:)  Są to lakiery, które błyskawicznie schną na płytce. Jeśli macie mało czasu na pomalowanie paznokci to polecam właśnie te lakiery. 
Dzisiaj przedstawię Wam #1 WOW sand effect Wibo o matowym wykończeniu, który to później połączyłam z piaskiem o wykończeniu brokatowym.

Kolor tego lakieru zmienia się w zależności od oświetlenia. Inaczej prezentuje się w świetle dziennym, inaczej w świetle sztucznym i różnych nastawach aparatu. ( W rzeczywistości jest bardziej granatowy )
Jest bardzo dobrze napigmentowany, świetnie kryje, jedyny minus  trochę ciężko się go zmywa, dlatego najlepiej nasączyć waciki zmywaczem i owinąć nimi paznokcie, na to dać folię aluminiową. Po ok.5min. zsunąć waciki i wtedy lakier schodzi bez problemów.
Później wpadłam na pomysł połączenia go z brokatowym piaskiem  
WOW glamour sand #2
Początkowo zamysł był taki, aby stworzyć laserowe mani, coś podobnego jak prezentowała kleopatre na swoim blogu KLIK
Połączenie tych dwóch piasków nie dało jednak  pożądanego  efektu,  dlatego paski, które powstały w wyniku odklejenia taśm postanowiłam pomalować na czarno. W sumie to wyszły bardziej linki niż lasery!;)
Jak Wam się podoba piaskowa wariacja?:)

26 komentarzy:

  1. nietypowe połączenie, ale bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed zdobieniem lepiej :P Piekny kolor :)
    Lubię tego typu lakiery ale u kogoś. Nie miałabym cierpliwości ich zmywać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba i metoda zmywania trudnego lakierk mi sie przyda bo moj ulubiony brokatowy lakier nuechce schodzic tak latwo...
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, piaski z Wibo są super :) Mam z tej serii nr 3 i jestem bardzo zadowolona. Pięknie połączyłaś te dwa kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no ty masz pomysł na mani :D ja zamiast tego chabrowego z wibo mam posobny ale z GR :D może sobie zmaluje takie mani jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie podoba mi się to połączenie kolorów. Coraz bardziej przekonuję się do piasków i chyba się skuszę...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta wariacja, bardzo pomysłowa :] Lakier genialnie w niej wygląda, jak również i solo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi podoba się efekt bez zdobienia... wolę taki bardziej naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie. Może nie nosiłabym takiego mani na co dzień, ale od święta jak najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor ma ten piasek ! Połączenie jest interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne to zdobienie! Solo też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko wygląda solo jak i cieniowanie :) ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że ten kobalt jest taki śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie zdobienie! Niesamowicie to wygląda i oczywiście bardzo mi się podoba Twoja piaskowa wariacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery Wibo są tanie, ale długo utrzymują się na paznokciach i mają ładne kolory :) Też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe połączenie
    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, wiem, że z boku są takie jogurtowo-różowe, ale jakoś mi nie pasuje do nich róż. Ale mówię oczywiście tylko o swojej twarzy. Zdziwiło mnie też, że nawet jak miałam różowego nudziaka na ustach, to mój chłopak mi powiedział, że się kolory gryzą ;P Zazwyczaj nie zwraca aż takiej uwagi, więc chyba był coś na rzeczy, że tak stwierdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rzeczywiście zależy to od twarzy, koloru włosów też.:)

      Usuń
  18. ciekawe zdobienie :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie połączyłaś kolory, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)