piątek, 8 listopada 2013

Okulary Firmoo



Cześć!

W blogosferze okulary z Firmoo.com są już dobrze znane. Jest to  największy i najpopularniejszy sklep internetowy. W zeszłym roku odezwał się do mnie przedstawiciel firmy z propozycją współpracy. Jestem krótkowidzem i aby wziąć okulary korekcyjne oczywiście potrzebne były aktualne badania wzroku, do  okulisty było mi  jakoś nie po drodze i odpuściłam sobie. To był błąd!
Niestety wzrok zaczął  się znowu pogarszać, czułam, że słabiej widzę. W zeszłym miesiącu poszłam w końcu na badanie jak na skazanie. Niestety prawe oko ma teraz -5,5 a lewe -5,0 do tego doszły szkła cylindryczne i tu Firmoo spadło mi z nieba. Wiem, że okulary nie należą do tanich, oprawki + szkła dobrej jakości do wydatek min. 300zł. Firmoo oferuje  klientom produkty najwyższej jakości w przystępnych cenach, mamy okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne jak również zerówki. Oprócz tego dla nowych klientów pierwsza para okularów jest darmowa, płacicie tylko za wysyłkę. 
Szczegóły TUTAJ.  

Miałam szczęście bo odezwała się do mnie Pani Laura z Firmoo. Oczywiście towarzyszyło mi mnóstwo obaw, czy szkła będą odpowiednie, takie jak podałam z recepty i czy okulary wybrane przeze mnie będą mi dobrze leżeć. Na  stronie mamy możliwość wgrania swojego zdjęcia i wirtualnego przymierzania oprawek KLIK. Oprócz tego mamy podane dokładne wymiary okularów, jeśli potrzebujecie okulary korekcyjne to konieczne jest podanie odległości źrenic. A jeszcze jedna informacja, musimy mieć aktualną receptę z badania wzroku, dane będą potrzebne do wypełnienia formularza.
Jeśli chodzi o przesyłkę, to  przyszła ona zadziwiająco szybko, w ciągu tygodnia. Myślałam, że będę dłużej czekać. Wszystko pięknie zapakowane. Do okularów dołączone były dwa rodzaje etui sztywne i miękkie + ściereczka do czyszczenia okularów i mały śrubokręt.
Oprawki wybrałam z zakładki small glasses (KLIK), mam blisko osadzone oczy i wąską twarz, dlatego te większe rozmiary byłyby stanowczo za duże.
Trochę zaszalałam z kolorem i kształtem. Nie chciałam klasycznych oprawek, takie zawsze kupowałam i przeważnie nosiłam je tylko w domu. Te mają taki koci kształt, są wg mnie seksowne i bardzo kobiece.
Jestem bardzo zadowolona z jakości oprawek. Okulary są  lekkie i wygodne. Szkła są precyzyjnie osadzone w oprawkach, nic nie odstaje. Nic nie jest zarysowane, wszystko jest na swoim miejscu,  jak to się mówi dopięte na ostatni guzik.
Wreszcie przekonałam się do noszenia okularów, wcześniej stawiałam tylko na szkła kontaktowe, uważałam, że są wygodniejsze. Teraz jednak zmieniam zdanie okulary też mogą być wygodne. Oczywiście przy takiej wadzie wzroku jak ja mam oczy są mocno pomniejszone, ale odpowiednim makijażem można nieco to skorygować. :)
Gorąco polecam Wam sklep Firmoo.
Pierwszą parę macie za free, płacicie tylko za przesyłkę  
Jeśli nie wiesz jak złożyć zamówienie tu znajdziesz pomocne informacje: 
http://www.firmoo.com/help-p-4.shtml

Możesz też polubić stronę na Facebooku: https://www.facebook.com/FirmooGlasses

 Pozdrawiam!
Justyna


24 komentarze:

  1. Świetnie w nich wyglądasz! :) też muszę odwiedzić mojego okulistę... i jak dostanę receptę to się zaopatrzę w okulary może nawet z firmoo ;D bo wiele dobrego słyszałam o nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie w nich wyglądasz :) Chyba do nich zajrzę, bo moje oczy tez wołają o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O oczy trzeba dbać, ja niestety do okulisty muszę chodzić co roku:(

      Usuń
  3. o świetne, genialnie Ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne :D
    Z reszta mam takie same niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się właśnie czerwone oprawki w okularach, wyglądasz w nich zniewalająco, dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie postawiłam na kolor, czarnych nie chciałam! Dziękuję Justynko!:)

      Usuń
  6. Pięknie w nich wyglądasz;) Mnie też się powoli pogarsza wzrok i okulary, które mam mają już trochę za słabe szkła. Niedługo idę do okulisty, a potem będę musiała wymienić szkła. Może po prostu kupię całkiem nowe okularki na firmoo, bo z tego co czytałam bardzo się to opłaca ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo też je mam, tylko fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne :) i pasują Ci. kurcze może odpiszę im na maila? xD

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie tez od roku pisza ale ja nie potrzebuje okularow no chyba ze przeciwslonecznne;D Bardzo ladnie w takiej oprawie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też wziąć zerówki:) Okulary mogą być doskonałym dodatkiem do ubioru, stylizacji!:)

      Usuń
  10. świetne wybrałaś, ja wybrałam p/słoneczne i tez jestem mega zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kształt i kolor, oryginalnie:). Fajnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam dzisiaj na targach w Krakowie jedną dziewczynę w takich okularach (albo baaaardzo podobnych) i wyglądała super :D Ale do takich okularów to już trzeba być ładnym by pasowały, tak jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne te okularki...cudownie w nich wygladasz...
    do mnie tez odezwała sie Pani Laura z propozycja współpracy, jednak ja nie wiem co mam jej powiedziec poneiwaz nie znam zbyt dobrze angielskiego, a okulary korekcyjne bardzo by mi sie sprzydały bo wzrok sie psuje :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)