sobota, 23 listopada 2013

Lovely GLOSS LIKE GEL #237


Lovely wprowadziło nowe kolory  lakierów  z kolekcji Gloss Like Gel.
Dzisiaj zaprezentuję Wam #237.
Oj, strasznie się namęczyłam ze zdjęciami, niestety nie udało mi się  oddać rzeczywisty kolor lakieru. 
Aparat niestety przekłamał barwę.:(
#237 ma  więcej tonów fioletowych i różowych.
Zdjęcia w różnych nastawach aparatu
Kolor piękny, niezwykle elegancki i kobiecy o wykończeniu kremowym. Jeśli chodzi o aplikację, to zadowalające krycie możemy uzyskać przy dwóch warstwach. Musicie jednak uważać, aby nie zalać skórek, gdyż lakier nie jest zbyt gęsty. Duży plus za to, że nie tworzy smug i pęcherzy. Wg mnie mógłby szybciej wysychać na płytce. Jeśli chodzi o trwałość to u mnie seria Gloss wytrzymuje 2-3 dni.
Zdobienie na kciuku i serdecznym palcu  wykonałam przy pomocy taśmy i lakieru  
WOW glamour sand  Wibo #4.
Cena: ok.6zł  Pojemność: 8ml  Dostępność: Rossmann ( szafy Lovely )





19 komentarzy:

  1. świetny mani :) serdeczny i kciuk bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupiłam na rossmannowej promocji lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten lakier! I zdobienie na kciuki i serdecznym cudne, bardzo mi się podoba :D
    W ogóle - masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubbię te lakiery, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem,powtarzam sie,ale uwielbiam twoje paznokcie,wszystko na nich wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu widzę u kogoś ładnie i dokładnie pomalowane paznockie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo ładnie się prezentuje, strasznie dawno nie kupowałam lakierów Lovely, kolor faktycznie gustowny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek mimo iż kolor na zdjęciu nie oddaje prawdy ;) A jak zrobiłaś te paseczki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz paznokcie <3 a co do koloru to jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się połączenie piasku z nowym Gel Like. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny a paznokcie masz idealne lubię taki kształt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)