środa, 27 listopada 2013

Lovely GLOSS LIKE GEL #227 i #229


Hej!
Dzisiaj kolejna dawka nowych kolorów lakierów Gloss Like Gel Lovely. Dwa niezwykle energetyczne kolory! Szkoda, że  nie zdążyłam Wam ich wcześniej pokazać, kiedy to za oknami mieliśmy barwną jesień. Kolory te bowiem kojarzą mi się z cudną kolorystyką jesiennych liści,  z  dynią czy Halloween. :)
#229

#227

Obydwa lakiery mają wykończenie shimmerowe, w ich bazie zanurzonych jest mnóstwo złotych drobinek i  pokruszonych płatków brokatu.
# 229 to truskawkowa czerwień, która potrzebuje dwóch warstw do pokrycia płytki.  W przypadku #227 lepiej nałożyć 3 warstwy, ja nałożyłam dwie i widzę, że jednak są prześwity. Ruda pomarańczka jak i truskawkowa czerwień pięknie błyszczą w świetle, połysk lakierów robi ogromne wrażenie!:) Czas schnięcia lakierów nie jest uciążliwy, ze zmywaniem ich też nie będziecie mieć problemów. 
 
Cena: ok.6zł  za 8ml   Dostępność: Rossmann szafy Lovely




A na koniec dodałam czerń!:)


Podoba Wam się takie zestawienie?



12 komentarzy:

  1. rewelacja! zresztą uwielbiam taką pomarańczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczna pomarańcza :) Suuuuuuper wzór. Podoba mi się! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niczego zawsze potrafisz zrobić coś,piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie skojarzyły mi się z Igrzyskami Śmierci :D
    solo nieszczególnie mi się podobają te lakiery, ale już z czernią jestem bardzo, bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam pomarańcz mi sie nie podoba, ale z czarnym lakierem jest super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! Wyglądają wręcz jak hybrydy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię tego typu wykończenia ale końcowy efekt mnie totalnie oczarował *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamoooo co za kolory !! Przepiękne i takie ogniste ! :) Mam dość podobny do 229 z Wibo i go ubóstwiam. To jak się mienią takie lakiery w słońcu to poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie :D zestawiłaś je wręcz idealnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)