czwartek, 31 października 2013

Paznokcie na Halloween



Hej!
Dzisiaj pokażę Wam moje Halloweenowe paznokcie.
Oczywiście nie mogło zabraknąć piasków Wibo.
Gdy zobaczyłam te kolory , pomyślałam, że będą idealnie pasować do mrocznej stylizacji na Halloween.

 WOW Sand Effect #4
Wibo

Wow Sand Effect to lakier, który po wyschnięciu utworzy piaskową strukturę na powierzchni paznokci, dzięki temu możesz cieszyć się piaskowym manicure w stonowanej jesiennej kolorystyce.
Początkowo zaraz po nałożeniu wydaje się, że nakładamy perłowy lakier, ale po chwili wychodzi matowa piaskowa tekstura. Kolor ciemno-czerwony ( bordowy ), bardzo modny w tym sezonie.


WOW Glamour Sand #4
Wibo
WOW Glamour Sand dzięki błyszczącym drobinkom brokatu, po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury. Kolory kolekcji nawiązują do błyszczących trendów tej jesieni.

Tu mam problem z dokładnym określeniem koloru bazy lakieru, widzę tony czarno - brązowe, a w niej zatopiony kolorowy drobno zmielony brokat. Jest to fajna alternatywa dla czerni.

Obydwa kolorki świetnie sprawdzą się na co dzień, jak i do wieczorowych kreacji.
Ogólnie jestem zachwycona tymi piaskami. Są dobrze napigmentowane, konsystencja idealna, nie za gęsta.
Malowanie nimi to sama przyjemność.:)
 Szybko wysychają na płytce.
Nasz manicure na pewno będzie wyglądał oryginalnie!

Cena: ok.7zł/ 8,5 ml    Dostępność: Rossmann 


Pa!
Justyna



29 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie, spodobał mi się ten czerwony piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bordo mnie nie skusiło w sklepie, ale Ty to zrobiłaś! Muszę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czerwony lakier jest swieny ! Szukam piaskow u siebie w sklepach i nie moge znalesc a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak szpice idealnie pasują do klimatu halloween <3 wskazujący podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ten bordo wygląda jak zastygła krew :) super !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie! jak zawsze z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny mix :) masz genialny kształt paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ;) Sama chyba machnę na czerwono ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski rewelacyjnie się tu sprawdzają!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, jeszcze ten kształt pazurków idealnie wpasowuje się w temat Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda połączenie tych dwóch piasków.
    Lubię Twój kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 genialne! i boski kształt w szpic. strrrasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piekne pazurki..cudowne kolorki..pomysl..wykonanie...jestes najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! A ten kształt paznokci! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pazurki :) Ja bym tak nie umiała, nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czerwony podoba mi się tak bardzo, że chyba muszę go nabyć! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)