wtorek, 29 października 2013

Express growth Wibo trends nude #350 + zdobienie miszmasz ;)



Lakiery z serii Express growth Wibo mają niezwykle bogatą paletę kolorystyczną, jednak mogłyby być bardziej napigmentowane i szybciej wysychać na płytce. 
Kolory, które posiadam do pełnego krycia potrzebują 
3 warstw, tak jest też w przypadku #350.
Kolor przyznaję piękny! Pudrowy róż warto mieć w swoich zbiorach!


 #350
Wykończenie:  kremowe
Cena: ok. 5zł
Czas schnięcia: dosyć długi
Pojemność: 8,5 ml
Konsystencja: rzadka
Pędzelek: klasyczny, wąski
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 2 dni
 


Żeby nie było zbyt nudno, nieco ożywiłam #350.




Istny miszmasz!;)


Lubicie kolory nude na paznokciach, czy jednak są one dla Was zbyt blade i nijakie?

Pa!
Justyna

42 komentarze:

  1. wow! :) piękne paznokcie i urocze zdobieniA!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam nudziak, mix wyszedł ci naprawdę boski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym zdobieniu myślałam, że wyjdę z siebie ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje zdobienia i lakiery które pokazujesz wyglądają super na Twoich paznokciach! :) Podobny odcień lakieru mam z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny lakier, taki pomiędzy cielistym a różem..hmmm fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie ciężko sprecyzować, czasami wydawało mi się, że widzę też tony brzoskwiniowe.:)

      Usuń
  5. lubię nudziaki. ale mam swój idealny z flormaru i nie wymienię na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień lakieru :) A takie zdobienie świetne nam odświeżenie manikiuru po kilku dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY KOLOR! Uwielbiam takie róże... aż mnie natchnęłaś i se podszlifowałam pazury na migdała. Aż cała ręka zupełnie inaczej wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a ja właśnie tak myślę nad zmianą kształtu!:)

      Usuń
  8. oddaj mi swoje paznokcie ! :D masz taki piękny kształt :)
    że też miałaś cierpliwość do zrobienia takich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne i bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te pazurki :) podobają mi się, chyba zrobię sobie w podobny sposób :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi sie wskazujący paluszek;D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pudrowy róż mnie urzekł <3 Jak to jest, że u Ciebie paznokcie są takie błyszczące? ;D Oświetlenie czy jakiś super nabłyszczający utwardzacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa pierścieniowa daje taki efekt, choć mnie to trochę denerwuje.Muszę pokombinować, żeby nie było widać tego odbicia. A tutaj zamiast nabłyszczacza użyłam zwykły bezbarwny lakier.:)

      Usuń
    2. Tak myślałam, że tu oświetlenie wchodzi w grę. Mnie akurat bardzo się podoba taki efekt ,,mokrych" paznokci ;D Uwielbiam błysk na pazurkach ;)

      Usuń
  13. śliczny kształt paznokci, piłuje na takie ale jeszcze troszkę muszę zapuścić ;) pudrowy róż jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię nudziaki, te z Wibo mają piękne kolory, niestety trzeba sporo warstw i szybko gęstnieją. Po zrobieniu zdobienia to nie za dużo zostało z tego nudziaka:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nude paznokcie tylko i wyłącznie latem, gdy dają kontrast z opaloną skórą. Tak to wolę wyraziste ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Środkowy paluszek najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misz masz paznokciowy wspaniały! Pięknie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowita precyzja :) zauroczyłaś mnie tym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty mnie zawsze kusisz lakierami :)) nude cudowny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)