piątek, 18 października 2013

CLEO de NILE MONSTER HIGH




Cześć!
Na blogu dawno nie było czegoś szalonego. Postanowiłam wykonać jakąś stylizację makijażową, a że kiedyś jedna z moich obserwatorek chciała mnie zobaczyć w wydaniu Cleo de Nile z MONSTER HIGH, stwierdziłam, że jest to doskonały temat i pora na wykonanie go.
W końcu niedługo mamy Halloween. :)


Niestety nie znam tej bajki, w tv widziałam tylko reklamy lalek Monster High. Musiałam trochę poczytać w internecie  o mojej bohaterce i przyjrzeć się jej dokładnie jak wygląda. Cleo de Nile jest córką mumii, ma 5842 lata, sporo!;).  Ma ciemne włosy ze złotymi i brązowymi pasemkami. Moje włosy mają kolor ciemnej czerwieni, w domu miałam czarne dopinki i blond pasemka, postanowiłam więc je wykorzystać. Cleo ma oczy koloru lazurowego, a pod jednym z nich ma  okrągły brylancik tego samego koloru. Kolor oczu niestety musiałam zmienić w programie, moje są koloru zielonego. Oczywiście nie mogło zabraknąć charakterystycznych kresek na powiekach i fioletowych cieni. Na dolną powiekę naniosłam brązowy cień ( 1/3 powieki ),a od wewnętrznego kącika na 2/3 powieki naniosłam jasne złoto.
Nie mogło się też obejść  bez sztucznych rzęs, które  nakleiłam również na dolne rzęsy 
( wycięłam kępki rzęs, przykleiłam po 4 na każdą powiekę w zewn. części). Cleo ma zawsze złotą biżuterię i bandaże. Usta obrysowałam czarną kredką, którą roztarłam do wewnątrz ust, następnie pędzelkiem naniosłam pomadki -  dwa odcienie dosyć ciemnej czerwieni .


W zeszłym roku na Halloween trochę się oszpeciłam.
Weszłam w rolę Matki  Wampirów.
KLIK 
Chyba jednak wolę postać Cleo, jest ładniejsza ;)



Poniżej fotka, bez zmiany koloru oczu.


Oto moja propozycja na Halloween!:)
Podoba się?:)

Buziaki!
Justyna








21 komentarzy:

  1. wow, jesteś niesamowita, świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. troche jak na spotkanie sekty :D
    ale na halloween super :)
    chociaż normalnie na miasto bym tak nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej! W tłumie zombiaków i wampirów na pewno byś się wyróżniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota! I zdecydowanie bardziej podobasz mi się jako Monster High niż przerażającą matkę wampirów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i ja planuję odtworzyć którąś laleczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje interpretacje tematu, zawsze wyjdzie rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż,szczególnie usta mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaz!! nietypowa inspiracja ale bardzo ciekawa!! :D

    ps. zapraszam na moj mały konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, przepięknie to wygląda, prawdziwy profesjonalizm)

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie żywa wersja Bajkowej postaci! Pięknie wyglądasz i piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. łoooo rewelacja! :) Wyszło Ci świetnie! :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny ten makijaz...a Jak Ty w nim pięknei wygladasz..pasemka niezwykle Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. usta <3 już u kogoś widziałam inspirację tą postacią, ale u Ciebie wyszło po prostu rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)