środa, 16 października 2013

Błysk z matem



Cześć!
Czy zdarza Wam się łączyć ze sobą lakiery o różnym wykończeniu? 
Dzięki takim kombinacjom można wyczarować całkiem oryginalną stylizację paznokci. Postanowiłam połączyć mat z błyszczącym lakierem glamour nails Wibo #7.
Glamour nails Wibo jest to kolekcja składająca się z 6 lakierów z lśniącymi drobinkami.
Kolor #7 od razu skradł mi serce, niebieska perłowa baza została wzbogacona złotymi drobinkami, które w sztucznym świetle pięknie migoczą.

Aplikacja lakieru to sama przyjemność, jeśli nakładacie go na całą płytkę to potrzebuje standardowo dwóch warstw. Nie smuży, konsystencję ma idealną. Na płytce szybko schnie, za zmyciem nie ma też problemów.
Cena:ok. 7zł / 9,5ml  Dostępność:Rossmann
Zdobienie, które widzicie wykonałam przy użyciu taśmy klejącej. Najpierw jako bazę użyłam granatowego lakieru Wibo z kolekcji Wild Thing, który pokryłam matowym top coatem Lovely.  Taśma posłużyła mi do stworzenia trójkątnych szablonów, które wypełniłam lakierem glamour nails.


To zdobienie kojarzy mi się z potłuczonymi szkiełkami.




Buziaki!:* Justyna





19 komentarzy:

  1. Jak zwykle super efekt! Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jak robisz paznokcie, zwykle przechodzę obok tego typu postów dosyć obojętnie, ale Twoje poczynania oglądam z dużą przyjemnoscią. Estetycznie i pięknie wykonane. Podoba mi się, ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich paznokciach wszystko wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie :) Zazdroszczę Ci ich.

    OdpowiedzUsuń
  5. boooskie! <3 <3 <3
    zapraszam na konkurs;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podoba, lubię geometryczne wzorki w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny motyw zrobiłaś! Uwielbiam Twoje małe dzieła sztuki :** Masz pełno pomysłów, jesteś bardzo kreatywna.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty robisz przegenialne pazury, nawet pokuszę się o stwierdzenie, że jedne z lepszych na polskich blogach!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te wzory, a ja poczułam się nakręcona, aby kupić jakiś lakier z Wibo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale genialne mani, uwielbiam takie oryginalne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)