wtorek, 8 października 2013

Blink Blink Lovely #1 w towarzystwie bazowego lakieru z kolekcji WILD THING #5 Wibo




 Blink Blink to nowa kolekcja lakierów Lovely na sezon jesienno - zimowy. 
Takie błyszczące brokatowe lakiery świetnie sprawdzą się w okresie 
świąteczno - karnawałowym. 
Manicure wykonany tymi lakierami będzie stanowił ozdobę do wieczorowej stylizacji.

Cena: ok. 6zł/8 ml Dostępność: Rossmann


Dzisiaj przedstawię Wam Blink z nr 1.


Poniżej możecie zobaczyć jak lakier prezentuje się  na tipsie.  Wg mnie solo nie wygląda zbyt atrakcyjnie.
W szarej przezroczystej bazie zatopiony jest różowo - fioletowy brokat z plastrami miodu
różnej wielkości. Mniejsze w świetle mienią się różnymi kolorami.
Pędzelek wybiera zbyt dużo  fioletowych plastrów miodu, które nie przyklejają się całe do płytki.


Postanowiłam użyć go jako topper na inny lakier. Wybrałam granatowy lakier Wibo z serii Wild Thing.





Mam pewien sposób na aplikację  lakieru Blink Blink .:)


1. Malujemy paznokieć bazowym lakierem. Czekamy aż wyschnie.
2. Następnie nakładamy Blink Blink, ale tylko na koniec paznokcia i w poprzek, nie wzdłuż paznokcia. 
3. Nie czekamy aż lakier wyschnie, tylko od razu bierzemy top coat fast dry i nakładamy go tak jak jest to pokazane na zdjęciu. ( z dołu paznokcia do góry )


4. Od razu nakładamy kolejną warstwę już tradycyjnie z góry w dół.


Połączenie tych dwóch lakierów dało efekt galaktyki na paznokciach.

Podoba  Wam się  takie rozwiązanie?



30 komentarzy:

  1. o moj boze jakie to piekne ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, muszę wypróbować z moim Blinczkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ 70,004 > gratuluję ;)

    Mani cudowne :) choć te 'drobinki' fioletowe są trochę duuże, i mi by to przeszkadzało ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób rozprowadzania lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie wygląda takie połączenie!
    A jak się sprawdza ten top fast dry z Lovely? Przyspiesza wysychanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyspiesza wysychanie :) Ale do wzorków na paznokciach się nie nadaje bo rozmazuje wszystko.

      Usuń
    2. Właśnie go wczoraj kupiłam... Na szczęście jestem za leniwa na wzorki :D
      Obu lakierom się zdążyłam przyjrzeć i żaden mnie taak sam w sobie nie zachwycił... A te blink blink to nawet odrzucił, ale chyba da im drugą szansę ;)

      Usuń
  6. Kobieto,ja nie mogę wchodzić na twojego bloga!! :D Po każdym lakierowym poście muszę iść do sklepu ... A to mi nie służy :D Piękny efekt i lustrzane odbicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się razem prezentują, ale jak błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają nieziemsko pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudeńka ;) świetnie wyglądają! bardzo ładny ten granat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda to połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy sposob , i jaki eektowny;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda niesamowicie!:-) Na początku myślałam, że tam wstawiłaś jeszcze jakieś białe owale, a to po prostu taki połysk :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie na pazurkach prezentuje sie bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paznokcie po prostu są przerewelacyjneeeeeeeee!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czuję się skuszona poza tym justyna ty piękne nails masz a pokazujesz to wszystko jeszcze lepiej zazdro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)