środa, 9 października 2013

Blink Blink #2 w towarzystwie Express growth Wibo #487





 Dzisiaj przedstawię Wam  kolejny lakier Lovely z serii Blink Blink
Blink # 2 połączyłam z kremowym fiolecikiem Express Growth Wibo #487.

Blink Blink Lovely #2
Express growth Wibo #487
Ciężko było mi uchwycić ten kolor na zdjęciu, tu wyszedł bardziej niebiesko- fioletowy, w rzeczywistości kolor jest bardziej fioletowy.


Jeśli chodzi o Blink Blink #2 to tak jak  #1, nie wygląda ciekawie solo.
 

W niebieskiej bazie zanurzony jest niebiesko - granatowy brokat ze srebrnymi, fioletowymi plastrami miodu i fioletowo - różowymi kwadracikami.


Blink #2 zaaplikowałam na bazowy lakier tak samo jak to prezentowałam w ostatnim poście.
Dla tych co nie widzieli 

Zdobienie wygląda niczym jogurt z owocami leśnymi.;)



Pa pa Kochane!!!:*
Justyna

27 komentarzy:

  1. Zjawiskowy duet ♥ Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego ^^ świetnie połączyłaś kolory, z Blinków mam zielony egzemplarz ale nie potrafię się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Blink Blink jakoś do mnie nie przemawiają, ale w Twoim wydaniu prezentują się bardzo efektownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam :D Świetny manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twój sposób nakładania brokatowego lakieru - fajne cieniowanie wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne pazurki:) masz bardzo ładny kształt płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie błyszczą! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne świetne połączenie, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam te blinki ale jak je połączyłaś, super efekt<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dobrane kolory ładnie razem współgrają

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to pięknie u Ciebie wygląda, a tą metodę nakładania blink blink muszę wypróbować, ostatnio jak nim malowałam to się załamałam bo wyglądał mało ciekawie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pięknie ;) ja mam z tej serii zieleń ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)