wtorek, 17 września 2013

Zestaw korektorów do zadań specjalnych od Wibo



W swoich zbiorach tego typu kamuflaże mam z firmy Kryolan nr 5 i Kobo.
Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się kremowe korektory Wibo. 


OPIS PRODUCENTA
Korektor 4in1
Zestaw korektorów do zadań specjalnych
 
  • kremowy korektor w formule 4w1
  • redukuje niedoskonałości cery
  • pomocny w przygotowaniu perfekcyjnego makijażu

Korektor 4in1 rozprowadza się równo i gładko korygując niedoskonałości, rozjaśniając przebarwienia skóry, kryjąc cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne kompaktowe opakowanie.
 Cena: 12zł / 14g   Dostępność: Rossmann


Opakowanie korektorów Wibo jest bardzo podobne do tych z Kobo
Wieczko nie jest odkręcane, w środku mamy 4 odcienie korektorów. 
Konsystencja jest jednak znacznie lżejsza i bardziej kremowa.
Zapach przyjemny, trochę mydlany.

 Z tyłu opakowania znajduje się opis jak używać dany kolor.



U mnie najlepiej sprawdził się kolor zielony i różowy.
Mam kilka popękanych naczynek przy listkach nosa, a sine miejsca w wewnętrznych kącikach oczu tuż przy nosie. W tych miejscach wklepuję odrobinę produktu przed nałożeniem podkładu. Po nałożeniu podkładu, jeśli jeszcze coś jest widoczne wklepuję kolejną warstwę.
Jeśli chodzi o kolor jasny beż, to jest on zbyt jasny, aby zakryć wypryski, można zmieszać go z tym ciemnym beżem, ale
  niestety  te odcienie są słabo kryjące  i  do tego typu niedoskonałości lepsze jest kółko z Kryolan.
Ciemny beż nie sprawdza się w modelowaniu twarzy, jest za jasny i nietrwały. 
  W sumie to na co dzień nie używam kremowych korektorów. 
Po tego typu zestawy sięgam gdy mam większe wyjścia i gdy maluję inne osoby.

 Z paletki korektorów Wibo jestem zadowolona jedynie z koloru zielonego i różowego.

To tyle na dziś!
Pa!
Justyna

22 komentarze:

  1. Mocne te korektory ;-) ja tam wolę swój z Maybelline ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten jasny beż jest idealnym odcieniem, bo jestem mega bladziochem. Różowy też się nieźle sprawdza u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ciekawe rozwiazanie - wiele firm stosuje takie zestawy, ja osobiscie stosowalam rozne i jeszcze nie znalazlam idealu.

    przydatna recenzja, moze wyprobuje te korektory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałaby wybierać, to postawiłabym na Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam je - dla mnie są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam go w trzech rossmanach i w żadnym nie mieli ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli cena to 12 zł i jest w Rossmannie to jutro jest mój! Namówiłaś mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozglądałam się za tym zestawem w Rossmannie w moim mieście, ale niestety chyba ich nie było :( a bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzis kolo niego przechodziłam , i o dziwo tylko przeszłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm za taką cenę chętnie je wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja się boję takich wynalazków. Pod oczy używam ArtDeco, a na większe niedoskonałości na pomoc przychodzi mi podkład od Annabelle Minerals w formule kryjącej/ kryje wszystko jak leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm no fakt. Jeśli chodzi o korektory do zadań specjalnych ja wolę sięgnąć po Kryolanowskie albo Ben Nye'a. Są niezawodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam, mam tradycyjny korektor i w zupełności mi wystarcza:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony i różowy - te kolory również bym używała, co do dwóch pozostałych to średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ten korektor... ale jest dosłownie wszędzie... niedługo będzie wyskakiwał z lodówek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz mam swoje ulubione korektory/kamuflaze,które dla mnie biją nawet Kryolan-to kamuflaze marki ArtDeco,kupuje je we wkladach.Latwiej rozprowadzają się niż Kryolan zachowując duza sile krycia:) stosuje je nawet na codzien :) Kryolanowskie sa ciężkie,Kobo nietrwale i za mało plastyczne,na razie innych nie szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć, że ArtDeco ma fajne kamuflaże.:)

      Usuń
  17. Nie są złe, ale...nie dają efektu wow. Nie utrzymuje się długo, nie kryje tak za dobrze. Ogólnie jest okej, ale już wolę podkładem to zakryć. Dodatkowo, denerwuje mnie to, że, jeśli chcę mieć jakiś trwalszy efekt, to muszę więcej tego nałożyć, a równie się to temu, że szybciej się kończy.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie są złe, ale...nie dają efektu wow. Nie utrzymuje się długo, nie kryje tak za dobrze. Ogólnie jest okej, ale już wolę podkładem to zakryć. Dodatkowo, denerwuje mnie to, że, jeśli chcę mieć jakiś trwalszy efekt, to muszę więcej tego nałożyć, a równie się to temu, że szybciej się kończy.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)