piątek, 20 września 2013

Velvet na paznokciach Wibo WILD THING



V Wibo - Box zawierał m. in. zestaw do wykonania manicure velvetowego. Muszę Wam się przyznać, że nieco z niechęcią podchodziłam do tego zdobienia, a dlaczego? 
Już tłumaczę. Kupiłam kiedyś taki aksamit do paznokci w internecie, niestety był on zamknięty w zwykłym odkręcanym pojemniczku. Nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać, nanosiłam pyłek pęsetą na mokrą warstwę lakieru i dociskałam go palcem. Warstwa niestety była zbyt gruba i nie wyglądało to dobrze.
Teraz już wiem, że  duże znaczenie w aplikacji ma odpowiedni pojemniczek z sitkiem, taki właśnie ma Wibo.


Przyjrzyjmy się opisowi producenta.
Wild Thing to najnowsza limitowana kolekcja kosmetyków Wibo. Inspirowana dzikością natury  i trendami, w manicure czaruje zestawem do przygotowania manicure velvetowego. 

 Wystarczy dobrać lakier bazowy Base Nail Polish kolorystycznie do velvetowej posypki Nail Effect Powder. Do wyboru w kolekcji jest aż 5 zestawień kolorystycznych odpowiadających obecnym trendom w modzie na sezon jesienno - zimowy. 
Następnie pomalować paznokcie wybranym kolorem bazowym, gdy podeschnie nałożyć drugą warstwę. Na jeszcze mokrą powierzchnię lakieru wysypać pyłek dokładnie pokrywając nim płytkę. Nadmiar pyłku usunąć z płytki paznokcia i poczekać aż lakier wyschnie. Na powierzchni paznokcia utworzy się aksamitna powłoka przypominająca przyjemną w dotyku tkaninę. 

Ja przedstawię Wam kolor Sexy Wamp granatowy i Lady in red czerwony.
Spójrzmy na opakowanie.
Słoiczek z velvetem zamknięty jest w kartonowym opakowaniu.


                                                    Na spodzie kartonika mamy nazwę koloru.


Z boku kartonika mamy opis jak wykonać taki manicure.

Z tyłu intstrukcja obrazkowa.


Po nałożeniu aksamitu, nadmiar strzepuję  pędzelkiem miotełką, oczyszczam też nią skórę wokół palca.


Pojemniczek jest bardzo wygodny w obsłudze.


Mamy sitko podobne do tych jakie jest w pudrach sypkich.


Aplikacja jest bardzo prosta, na mokrą drugą warstwę lakieru posypujemy paznokieć pyłkiem. Ruchy są takie jakbyśmy coś solili. Dzięki temu, że pojemniczek ma sitko velvet wysypuje się delikatnie tworząc na paznokciu  mgiełkę. Ten efekt na paznokciu bardzo mi się spodobał.

Base Nail Polish, Wibo - lakier bazowy
Cena: 5,99 zł

Nail Effect Powder, Wibo - velvet
Cena: 8,69 zł / 0,6 g
  
Pyłek naniosłam tylko na dwa paznokcie, stworzyłam taki oto mix. 
Lakiery bazowe świetnie prezentują się też solo, mają piękny połysk. 
Jeśli chodzi o trwałość velvetu, to na drugi dzień zaczyna  po bokach paznokcia się ścierać.
Niestety nie jest to trwałe zdobienie, ale wygląda całkiem fajnie!:)
Daję duży plus za pomysłowe opakowanie, które bardzo ułatwia nam aplikację aksamitu.




  Dobranoc!
Justyna

24 komentarze:

  1. łał:) cudne paznokcie, efekt jest bardzo fajny ale te paznokcie z cekinkami to mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie to wygląda na twoich pazurkach. Moje cićki są jeszcze nierozpakowane, ale w ten weekend chcę je również wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ,ale zdecydowanie nie dla mnie..makijaze moge tworzyć godzinami,ale do paznokci wogole nie mam cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, mam dokładnie tak samo :D Ale podziwiać zawsze uwielbiam u takich utalentowanych malowaczek :D

      Usuń
  4. świetny pomysł na zdobienie :) chociaż mam wrażenie, że jakoś tak mało aksamitny jest ten aksamit :P

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, idealne + te zdobienie z ćwiekami mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jakie prześliczne!

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie, normalnie napatrzeć się nie mogę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj jedna z pań w Ross chciała mi go wcisnąć ;]]. Ale to jeszcze nic, powiedziała, że te lakiery mają wykończenie matowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialnie Ci wyszło :D Bomba normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pierwsze mani z wykorzystaniem tych futrzaków, które mi się naprawdę mi się podoba, Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo świetnie, że jest takie sitko, to ułatwia pracę :]

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny mix ci wyszedł, oj nęci mnie ten velvet, nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie z ćwiekami świetne, ale te velvety z wibo kompletnie mnie do siebie nie przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie nie widać, ze to velvet tylko jakiś chropowaty lakier :D chyba jestem jakaś dziwna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest boski, ale szkoda, że krótko się utrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)