czwartek, 5 września 2013

V WIBO - BOX



Cześć!
Dzisiaj dotarł do mnie  V WIBO - BOX. Tak, tak to już piąty, czas leci niestety!:(
A jaka jest jego zawartość? Lakiery, lakiery i jeszcze raz lakiery!
Miesiąc wrzesień będzie  więc miesiącem lakierowym.;)
Oto propozycja jesienno - zimowa od Wibo i Lovely.


WILD THING
Wibo
LADY IN RED I SEXY WAMP
Najnowsza limitowana kolekcja inspirowana dzikością natury i trendami w manicure.
Zestaw do przygotowania manicure velvetowego.


MATTE TOP COAT
Lovely
Matujący lakier nawierzchniowy to idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze.
Lakier przedłuży trwałość manicure i pokryje go matową mgiełką.

BLINK BLINK
Lovely

Od lewej: nr 2, nr 7, nr 1
Nowa kolekcja lakierów, błyszcząca i niezwykle lśniąca propozycja brokatowych kompozycji kolorów opracowanych zgodnie z najnowszymi trendami w modzie na sezon jesienno - zimowy. 
Błyszczące kolory są idealne na klubowe imprezy i wielkie wyjścia.

Nowe jesienne kolory stałych lakierowych kolekcji Wibo.
EXTREME NAILS
Wibo
Od lewej: nr 504, nr 65, nr 13

EXPRESS GROWTH
Od lewej: nr 175, nr 350, nr 487

GLAMOUR NAILS
Nr 7

A... zapomniałabym, w  V Wibo Box-ie był również pędzelek do makijażu marki Lovely.


Który lakier przykuł Waszą uwagę?

Dobranoc
Justyna

16 komentarzy:

  1. ja bym szalała z taką kolekcją

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 13 miałam i bardzo lubiłam :) ta 7niebieska zapowiada się bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale lakierów:) Przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blink Blink!! <3 z niecierpliwością będę czekać na swatche, choć żadna ze mnie lakieromaniaczka, to parę propozycji skradło moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ♥ blink blink zdecydowanie najprzyjemniejsza seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności! W swojej kolekcji mam Wibo nr 350 i jest to mój zdecydowany faworyt wśród nudziaków !
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten pędzelek do makijażu i wśród tanich z Rossmanna/Natury ten jest najlepszy, dla mnie fajniejszy niż z Essence :)
    Ciekawią mnie strasznie te lakiery Blink blink (jak z gęstością drobinek?) i chętnie popatrze na futerkowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matujący nawierzchniowy i blink blink ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny box! generalnie oszlałam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. nr 350 wibo *.* ślicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny box :) zainteresowały mnie lakiery Blink Blink z Lovely i Wibo Glamour Nails, ta seria lakierów jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię serię Glamour Nails :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)