środa, 18 września 2013

Top Coat fast dry Lovely sprawdzony m.in. na lakierze Wibo Gel LIKE nr 1




Top Coat fast dry Lovely  postanowiłam przetestować na lakierze, który ma słabą formułę.
Wybrałam jeden z lakierów  serii Gel LIKE Wibo.  Ich czas schnięcia na płytce doprowadzał mnie szału, no a trwałość no cóż na drugi dzień pojawiały się już odpryski.
Byłam ciekawa  czy  preparat Lovely da sobie radę ze Słonecznym Patrolem nr 1.



Zobaczmy najpierw co o odżywce top coat Lovely pisze producent.


Jak to działa?
Szybkoschnąca odżywka do paznokci,  z czasem schnięcia od 30 do 55 sek., dobrze przywiera do paznokcia  a lakier dłużej zachowuje swoją trwałość. Twój manicure będzie trwały i błyszczący.
Jak stosować?
Bezpośrednio na płytkę paznokcia lub stosować jako podkład pod lakier, nakładać co drugi dzień. Idealnie sprawdza się jako warstwa ochronna dla Twojego manicure.



Nie używałam tego preparatu jako podkład pod lakier, jeśli chodzi o to czy sprawdził się jako warstwa ochronna i przyspieszająca czas schnięcia. TAK! 
Czas schnięcia lakieru Gel LIKE znacznie się skrócił, jeśli chodzi o trwałość, to dopiero na piąty dzień zaczęły ścierać się końcówki.
Plusem jest również to, że top coat daje mega połysk.
Niestety   fast dry Lovely ma również wadę, a mianowicie konsystencję.
Jest bardzo lejąca i musicie uważać, aby po prostu nie zalać skórek.
Nałożenie zbyt grubej warstwy powoduje tworzenie się pęcherzyków, ogólnie wykończenie wygląda wtedy bardzo nieestetycznie.


Cena:ok.5zł  / 11ml  Dostępność: Rossmann


Jaki top coat jest Waszym ulubionym, ja nadal poszukuję ideału!:)

22 komentarze:

  1. Ja też szukam, ale wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zniewalający efekt !:)
    Sama szukam właśnie lakieru nawierzchniowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm będę musiała zakupić, sprawdzałaś może czy rozmazuje lakierowe zdobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, zapomniałam dodać jeszcze ten minus rozmazuje niestety.:(

      Usuń
  4. jeżeli coś potrafi wysuszyć te lakiery to poradzi sobie chyba już ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie! będę musiała wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyna, Gel Look od Golden Rose- mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wygląda, a nigdy go nie miałam. Myślałam, że niska cena idzie w parze z kiepską jakością. Ja lubię wysuszacz Sally Hansen ten czerwonej buteleczce, niestety nie przedłuża trwałości, a do utwardzenia to moim faworytem jest Evershine Nanoceramic, o którym zresztą kiedyś pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jakie rewelacyjne zdobienie!

    Top coata i ja szukam!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za żółcią na pazurkach, ale to zdobienie i kolor - rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega efekt, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie testuję top coat z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie mi się podoba Twoje zdobienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro kupię i go wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie sliczne mani! :O
    Chyba pojde zobaczyc co to te ,,Gel Looki" bo jesli chodzi o lakiery to nie jestem na bieżąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. No taki topper to ja rozumiem :D
    Koniecznie muszę spróbować :D I ten piękny błysk, jaki nadaje paznokciom.. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam topu z allepaznokcie, jeśli masz ochotę poczytać to zapraszam :) http://mycherrynails.blogspot.com/2013/09/black-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wzorków nie rozmazuje, mnie się nie zdarzyło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)