piątek, 6 września 2013

So matte Wibo nr 3 i nr 9



Postanowiłam połączyć ze sobą dwa matowe lakiery  Wibo nr 3 z nr 9. Pojedynczo wyglądały nieatrakcyjnie,  tak nijako. Na serdecznym palcu i kciuku namalowałam paseczek i nakleiłam na niego  ozdoby. 


Na co musicie uważać malując paznokcie lakierami So matte Wibo?
Niestety przy zbyt grubej warstwie tworzą się pęcherzyki, najlepiej nałożyć dwie cieńsze.
 Lakiery te smużą, na koniec radzę nałożyć matowy top coat, który wyrówna powierzchnię.

Plusem tych lakierów jest to, że szybko schną  po pomalowaniu.

Cena: ok. 7 zł/ 7ml  Dostępność: Rossmann

Podoba Wam się takie zestawienie kolorów?

Pa pa 
Justyna

34 komentarze:

  1. bardzo fajne połączenie lubie te kolory efekt bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelacja! świetnie zestawiłaś te kolory razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten granatowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten granatowy mat jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie :) bardzo udany manicure i pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. to połączenie kolorów i dodanie błyskotek - cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej świetnie je zestawiłaś :D Bardzo podoba mi się takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie! Granat rządzi !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawienie tych kolorów jest idealne, a ten ciemny rewelacja, ale mat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie i faktycznie solo z pewnością nie prezentowały by się tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądają razem.... i ten pasek z ćwiekami - superancki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie. Pojedynczo mogly wygladac nijako ale razem - to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda to zestawienie. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zestawienie! Po prostu rewelacja jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, super połączenie, genialnie to wygląda. Podziwiam jak estetycznie potrafisz pomalować sobie paznokcie, pełna perfekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. woooow rewelacyjne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń jest nieziemska, muszę ją koniecznie zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarny daje efekt takiej skórki :) Podoba mi się :) Masz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne pazurki :) śliczne wykonanie ! i zazdroszczę tego beżu :( ja nigdzie nie mogę dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają super :) musze zakupic któryś z tych matowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie je ze sobą zestawiłaś, super to wygląda, piękne satynowe wykończenie. Jaki top coat matowy polecasz??? bo ja znam tylko te nabłyszczające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu użyłam matowy top coat z mySecret, zobaczę jak się sprawdzi matowy z Lovely.:)

      Usuń
  22. Klasa !!! To słowo od razu mi się nasunęło gdy zobaczyłam te mani !!!
    Przepięknie ..

    W ogóle jakie zdjęcia genialne.. :) wyglądają na bardzo profesjonalnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam za tak miłe i liczne komentarze!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)