poniedziałek, 16 września 2013

Pomadki Eliksir Wibo + makijaż, nadrabiam zaległości!


Witajcie!
Ostatnio prześladuje mnie pech! ! :( Jak się wali, to się wali wszystko!
W zeszłym tygodniu padł mi komputer, stąd ta cisza na blogu.
Dzisiaj wreszcie powracam do Was i już nadrabiam zaległości. 



Pomadki Eliksir od Wibo są już pewnie wszystkim dobrze znane.
Cieszą się one dużym uznaniem.
Mamy w końcu całkiem dobry produkt w przystępnej cenie.
Przyznam się Wam, że na co dzień wolałam używać  błyszczyki, po przetestowaniu Eliksirów Wibo zmieniłam swoje przyzwyczajenia.

Co pisze o nich producent?
Pomadki Elikisir
Wibo   

Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 9 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.

Cena: ok. 9zł / 4,2g     Dostępność: Rossmann

                             
 Przedstawię Wam 4 pomadki : nr 01, nr 03, nr 05,nr 06

05 Nude

01 Jasny róż





06 Zgaszony róż




03 Fuksja

Kolory pomadek bardzo przypadły mi do gustu. Każdy znajdzie coś dla siebie, w ofercie jest 9 odcieni.
Opakowanie takie sobie, ale duży plus za to, że pomadka zamyka się na tzw. "klik", dzięki temu pomadka nie otworzy nam się sama w torebce. Najbardziej zachwyciła mnie konsystencja produktu, jest idealna. Aplikacja jest czystą przyjemnością, miękko sunie i wtapia się w usta. Nie przesusza ust, ale wg mnie mogłaby mocniej nawilżać.



Poniżej ja z fuksją na ustach.


Właściwie to  każda z zaprezentowanych pomadek będzie pasowała do tego makijażu oka.




Który kolor Wam się podoba?

Dobranoc!
Justyna

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się 01 :) Jakoś tak od razu mi wpadła w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne oczy :) a z tych pomadek nr 5 uwielbiam :) tylko opakowanie mają troszke badziewne bo po jednym upadku z małej wysokości ( oj ja sierota )ta nakrętka pękła w pół :\ ale i tak je uwielbiam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na ustach 06 wpada bardziej w malinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej się podoba nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś piękna. Moją ulubioną z wibo eliksir jest różowa 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuksja zostaje moją faworytką :) Piękny makijaż :>

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 6 na 8 kolorków i je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam 3 kolorki Wibo Eliksir i również je lubi:) Ale za to moje egzemplarze na gminnie otwierają się w torebce :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.fanabellia.blogspot.com :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam fuksję, ale nie jestem z niej zadowolona. Moja niechęć wynika z tego, iż pomadka warzy się na ustach, ponadto wchodzi w załamania.

    OdpowiedzUsuń
  10. 01 jest piękny dla mnie kolorek idealny na jesień:)
    Masz piękne brwi czego używasz do ich stylizacji?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te kolorki, ostatnio miałam zamiar je kupić, ale oświetlenie w "moim" Rossmanie jest okropne i wszystko zlewało mi się na dłoni

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jesteś :* nr 01 jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta fuksją:)
    Zdjęcia w postach masz cudne.

    Ja posiadam nr. 05 i 09.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne odcienie, sama mam 3:)uwielbiam je, nawilżają, ładnie wyglądają na ustach

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi sir podobają ,tylko opakowanie nieee...a ja zwracam na to uwagę i chyba nie prze oleje niestety takich opakowań://

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)