wtorek, 24 września 2013

Extreme Nails Wibo nr 65




Wibo przygotowało nowe  kolory lakierów na okres jesienno - zimowy.
Dzisiaj zaprezentuję Wam nr 65 z kolekcji Extreme Nails

 

Extreme Nails

Elegancka kolekcja lakierów do paznokci

Elegancka kolekcja lakierów do paznokci. Wyjątkowe połączenie połysku i trwałości koloru. Dostępna w  najmodniejszych odcieniach sezonu. Wygodny szeroki aplikator zapewnia łatwą i szybką aplikację lakieru na płytce paznokcia.


Jestem zachwycona jakością tych lakierów.
 Aplikacja to czysta przyjemność, nie smużą, konsystencja wprost idealna.
 Nie tworzą pęcherzy,   szybko schną, dwie warstwy wystarczą do pokrycia płytki. 
No i ten połysk, idealny!!!!
U mnie na płytce wytrzymują 5 dni.
Kolor lakieru nr 65 to wg mnie kawa z dodatkiem mleka, ale widoczne też są tony jasnego popielu. 
Kolor ten połączyłam z czernią mySecret 121 i srebrem Golden Rose Rich Color 20, nakleiłam również  złote aplikacje.



Cena: 5,40zł / 8ml  Dostępność: Rossmann

Polecam!:)

Znacie serię lakierów Extreme Nails od Wibo?

25 komentarzy:

  1. Genialne zdobienie :D Co byś nie wymyśliła, zawsze mi się podoba :D
    Sam kolor lakieru również wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie zrobiłaś wzorek! Takie masz piękne zadbane dłonie.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taki kolor, ale trzymam się twardo z dala od szaf z lakierami :) Perfekcyjnie wykonany wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny kolor a zdobienie nadaje mu wyrazu :) ! świetne połączenie..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak ty to robisz, że masz takie boskie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znam ale ten kolor mnie zachęca do poznania ^^
    świetnie go ozdobiłaś, lakier ma niesamowity połysk ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie+wzorek rewelka! wiem, ze nie pod tym postem powinnam to napisac ale wodne naklejki sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ostatnio coraz więcej pazurków tworzysz i co wchodzę to mnie hipnotyzujesz, już nie wiem które ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda to zdobienie! A sam lakier ma bardzo fajny kolor, niestety u mnie lakiery z tej serii nie sprawują się najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    No i to sa wlasnie moje ulubione pazurki, od
    ksztaltu, kolory, wzorki <3 Cudowne!

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne.... podobają mi się strasznie

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor jak i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę coś wreszcie zmalować żeby do tego nakleić ćwieki :P Kolor mi się podoba, chociaż wolałabym trochę ciemniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanko,jakiego używasz top coat'u? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj właściwie top coat użyłam tylko na paznokciach ze zdobieniem, czyli na serdecznym i kciuku, był to Lovely top coat fast dry.

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)