poniedziałek, 9 września 2013

Born Pretty Store : bransoletka DIY




Witajcie!
Dzisiaj będzie trochę nietypowo, zamiast makijażu i stylizacji paznokci zaprezentuję Wam bransoletkę, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store.
Bransoletki DIY możecie znaleźć na stronie pod nazwą   Fashion Simple Dazzling Metal Rhinestone DIY Bracelet, ID: 6650.


Bransoletkę tworzycie sami. Wybieracie szerokość i kolor paska, jak również ozdoby ( literki, cyferki, znaki zodiaków itp. ). Ja wybrałam sobie szeroki pasek i literki tworzące napis LOVE. Tu taki mały minus bo zamiast V dostałam U, ale na szczęście nie rzuca się to aż tak w oczy. ;)

Bransoletka i literki są zapakowane osobno.

Literki nakładamy na mniejszy paseczek.


Pasek ma trzy regulacje długości.


I GOTOWE!
Tak oto prezentuje się bransoletka na ręku.


 Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podobają się tego typu bransoletki.:)

Na stronie Born Pretty Store możecie znaleźć również inną biżuterię.

Poniżej podaję Wam kod rabatowy.
Z kodem XBL91 otrzymacie 10% rabatu na produkty, które zakupicie. 


14 komentarzy:

  1. Lubie DIY zawsze cos tworczego mozna stworzyc a nie gotowca kupic i radosc jest wieksza;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, nawet nie zauważyłabym, gdybyś nie napisała, że to nie v tylko u ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna jest, jeszcze nie miałam tego typu bransoletek, ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślę,że gdyby tam była "V" zamiast "U" to ta bransoletka nie miałaby takiego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe ;) Ja to jestem leniuszek i zwykle idę na łatwiznę kupując gotowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bransoleta idealna dla mnie bo mam strasznie szczupłą dłoń. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ . Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)