poniedziałek, 23 września 2013

Biały matowy lakier i wodne naklejki od Born Pretty Store WSPOMNIENIE LATA





Bardzo polubiłam tę jakże prostą formę zdobienia  przy użyciu wodnych naklejek. 
W ofercie sklepu Born Pretty Store możemy znaleźć naklejki, które naklejamy na całą płytkę paznokcia ( o nich pisałam TUTAJ ),  są również te z małymi wzorkami, które naklejamy na wcześniej nałożony lakier.
Dzisiaj zaprezentuję Wam te drugie.

Taki arkusz naklejek możecie znaleźć na stronie pod nazwą 11pcs Colorful Feather Nail Art Water Decals Stickers, ID:5311.


Na opakowaniu macie instrukcję obsługi.



Wycinamy naklejkę, ściągamy folię i zanurzamy naklejkę w zimnej wodzie, 
najlepiej na 15s.
 Następnie delikatnie  zsuwamy naklejkę z kartonika i nakładamy na paznokieć.
Na koniec wszystko pokrywamy top coatem.

Do kolorowych piórek wybrałam biały matowy lakier.


W sklepie dostępny jest TUTAJ, ID: 1027


Lakier jest świetnie napigmentowany, jest to śnieżno - biała biel, takiej właśnie szukałam.   Myślę, że lakier ten mógłby świetnie się sprawdzić w zdobieniach przy użyciu stempli lub do malowania wzorków.
Bardzo szybko schnie po pomalowaniu.
Niestety lakier dosyć mocno smuży, najlepiej nałożyć dwie cieńsze warstwy.  
Na paznokciach wygląda tak jakbyśmy pomalowali je białą farbką . Mat staje się  idealny dopiero po nałożeniu matowego top coatu. 
Jeśli chcemy to możemy przy użyciu nabłyszczacza zmienić jego wykończenie.

Oto efekt końcowy.:)



Poniżej jeszcze dwie stylizacje z wykorzystaniem wodnych naklejek.




Z kodem XBL91 otrzymacie 10% rabatu na produkty, które zakupicie w sklepie http://www.bornprettystore.com/ 
 
 
Pa!
Justyna

19 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobione paznokcie, przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, biel na paznokciach, a te naklejki kuszą mnie, abym je w końcu zakupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie to wygląda :) chyba się zaopatrzę w te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórkowe naklejki wymiatają :D
    Pięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa metoda zdobienia tymi naklejkami ;-) A lakier jest piękny! Idealny biały lakier:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. na takiej plytce efekt jest cudowny, u mnie nie ma opcji na kolor bialy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne są te naklejki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie czekam na dostawę naklejek wodnych między innymi na piórka które strasznieeee mi się podobają. Wersja matowa bardzo przypadłą mi do gustu, szczególnie, ze ostatnio dzięki topowi matującemu od lovely często to wykończenie gości na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh piórka jak prawdziwe, zakochałam się i bardzo chcę naklejki z tym wzorkiem :) przepięknie to razem połączyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  10. oblednie sie prezentuja te pazurki z matowym lakierem, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)