wtorek, 6 sierpnia 2013

Wodne naklejki




Cześć!
Stało się to, czego się obawiałam!
Podczas porządków domowych paznokieć na serdecznym palcu niestety się złamał. 
Nie pozostało mi nic innego jak skrócić i wyrównać wszystkie.:(
Oto moje paznokcie w krótkim wydaniu.;)
Dobra, ale przejdźmy do naklejek. 
Jak widać na zdjęciu są to naklejki, które przyklejamy na całą płytkę paznokcia.


W opakowaniu mamy 12 sztuk w różnym rozmiarze.


Naklejki wodne dostępne są w sklepie internetowym Born Pretty Store,
 dokładnie TUTAJ
Koszt naklejek to jedyne 1,55$
Przypominam, że przesyłka nierejestrowana jest darmowa.
Z kodem XBL91 otrzymacie 10% rabatu na produkty, które zakupicie. 


Jak aplikować tego typu naklejki?
Poniżej macie instrukcję.


Napiszę Wam jeszcze jak ja to robię.


1. Najpierw oczyszczam płytkę paznokcia zmywaczem do paznokci.
2. Obcinam pasek naklejek i dopasowuję rozmiar.
3. Następnie pincetą ( pęsetą ) chwytam pojedynczą naklejkę i zamaczam naklejkę w zimnej wodzie na ok. 15s
4. Przyklejam naklejkę , gąbeczką i drewnianym kopytkiem dociskam do paznokcia tak aby wyrównać powierzchnię
5. Po przyklejeniu naklejka jest zbyt długa, dlatego musimy ją obciąć, dostosować do naszej długości paznokcia.
6. Pilnikiem wyrównuję jeszcze długość.
7. Na koniec pokryłam naklejkę najpierw lakierem bezbarwnym, po wyschnięciu nałożyłam top coat.

Co sprawia trudność?
W zasadzie aplikacja nie jest zbyt trudna. Oczywiście wymaga trochę wprawy. Naklejki po zamoczeniu w wodzie stają się miękkie i bardzo delikatne, musicie uważać żeby ich po prostu nie zniszczyć.  Wyrównanie długości trochę  sprawiło mi trudność, gdyż dostosowanie naklejki do takiego kształtu jak ja mam nie jest proste.
Przy piłowaniu, przy dwóch paznokciach nieco widać starcie, ale mimo wszystko efekt końcowy bardzo mi się podoba.
Znajome były zachwycone widząc te naklejki na moich paznokciach.

W ofercie mamy najróżniejsze wzory.
Naklejki utrzymały się u mnie tydzień.
Super!:)
Usuwamy je zmywaczem do paznokci.

Polubiłam tę formę zdobienia, możemy cieszyć się wspaniałym wzorami na paznokciach.
Nie musimy malować wzorków i czekać aż wyschną.

Jeśli na ten kod XBL91 będzie  więcej niż 10 zamówień, będę miała możliwość zorganizowania dla Was rozdania z  produktami ze sklepu Born Pretty Store.
Bezpiecznym i wygodnym sposobem na  dokonywanie płatności online jest założenie konta PayPal. Możemy wtedy bez żadnych problemów robić zakupy w zagranicznych sklepach internetowych.
Oczywiście, aby dokonać zakupu, musicie zarejestrować się na stronie.

    Buźka!!!:) 
Justyna


  PS Przypominam o rozdaniu na moim blogu !!!! 
  Zachęcam do wzięcia udziału!:) KLIK


19 komentarzy:

  1. Wzorek na tych naklejkach jest cudnisty!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooooo łoł!! :D Ale mega to wygląda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :) kurcze to Twoje krótkie obcięte paznokcie? ja mam takie jak zapuszczam tygodniami... hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda i w sam raz dla mnie, bo do malowania wzorków mam 2 lewe ręce, a naklejkę może bym i dała radę nalepić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądają :) jakbyś to sama malowała <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, już drugi raz widzę u znajomej blogerki recenzje tych paznokci i jestem zachwycona... sama by wszystkich paznokci nie zanaklejkowała, ale marzy mi się tak co jakiś czas na serdecznym sobie pierdyknąć. Boski!
    no i Twój wzór jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze przepiękne. Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny wzorek!!!:) Wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny wzorek :D Świetna sprawa z takimi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak namalowane ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podobaja mi sie naklejki jakie maja w tym sklepie. Chyba w końcu zbiore sie w sobie i kupie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wygląda! Jak uzbieram to sobie chyba coś w tym stylu zafunduję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają rewelacyjnie, zazdroszczę takich pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow:D wyglądają rewelacyjnie !!!!! <3 <3 <3 Chcę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pazurki wyglądają ekstra:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)