poniedziałek, 19 sierpnia 2013

SO matte Wibo nr 7



Witajcie po długim weekendzie!
Ostatni WIBO - BOX zawierał 5 lakierów matowych. Od razu po otrzymaniu pomalowałam każdy paznokieć innym kolorem, aby mieć wstępne pojęcie jak  zachowują się poszczególne kolory na paznokciach.
Najbardziej spodobała mi się czerwień wpadająca w róż z numerkiem 7.
Szczerze mówiąc  matowe lakiery najlepiej wyglądają  w towarzystwie innych lakierów, z ozdobami lub wzorkami. 
Solo   jakoś mnie nie zachwycają. 
Jedynie ta czerwień daje radę.

Cena: ok. 7 zł/ 7ml Dostępność: Rossmann
 

Lakier nr 7 dobrze się nakłada, nie smuży. Potrzebujemy dwóch warstw do pełnego pokrycia płytki.




Wykończenie lakieru to raczej półmat. Aby uzyskać typowy mat najlepiej nałożyć dodatkowo matowy utrwalacz. 


Urozmaiciłam nieco manicure dodając wodne naklejki.
Aby nie zatracić matu, zabezpieczyłam naklejki matowym top coatem.












Jestem ciekawa czy lubicie matowe wykończenie czy jednak lakier powinien mieć połysk?
Podzielcie się!:)

Justyna

24 komentarze:

  1. Jakoś chyba wolę błysk, chociaż kolor piękny i z tym zdobieniem rzeczywiście ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w swojej kolekcji matowego lakieru, a szkoda, bo chętnie bym sprawdziła, jak się z nim współpracuje.
    Mani z naklejkami wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie dzisiaj go wypróbowałam. Mam na pazurkach ten brudny róż i ten koralowo-czerwony, ktory włąsnie tutaj prezentujesz;) Przypadly mi do gustu te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Jakie masz eleganckie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny kolor! A z naklejkami to już w ogóle szał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja matowy wytrzymuję tylko z nudziakiem z Inglota - próbowałam z topem matowym różne kolory, ale jakoś mi dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudne pazurki!!!!!! Kolor nieziemski + te naklejki cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten czerwony strasznie intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna satynka :)
    świetnie wkomponowałaś piórka

    OdpowiedzUsuń
  10. Z naklejkami - bosko <3
    Generalnie taka satyna na paznokciach mnie przekonuje, nie spodziewałam się po Wibo, że wypuszczą tak ciekawą serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor bardoz mi isę spodobał ale w wersji błyszczącej, dlateog wczoraj już sobie zrobiłam nim mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały! Śliczne masz te paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor prześliczny, ja jednak wolę błysk, maty kojarzą mi się z kilkudniowym manicurem;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor ;) Jeszcze nie miałam styczności z matowymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, ale jakoś nie mogę się przekonać do matowych lakierów. Jedna wolę to klasyczne błyszczące wykończenie :)
    Zapraszam także do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor lakieru ;) no i oczywiście super wygląda z naklejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go ^^ piękny jest :) a z wzorkiem w ogóle cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny kolor, ja mialam mat z golden rose ale te maja o niebo lepsze wykonczenie... o tych perfekcyjnych wzorach nie wspomne :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pięknie wygląda ten lakier :) już mam go chęć nakładać na paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)