wtorek, 13 sierpnia 2013

Makijaż oka paletką cieni Wibo nr 57



Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż w stonowanych, naturalnych kolorach.
Po dodaniu sztucznych rzęs nadaje się również na większe wyjścia, np. przyjęcie weselne, uroczyste spotkania rodzinne.:)

 



Makijaż oka:
1. Cień nr 1 nakładamy na górną powiekę zaczynając od wewnątrz na 2/3 długości oka.
2. Cień nr 2 nakładamy na pozostałą część oka, na zewnętrzny kącik oka. Granice między cieniami  rozcieramy.
3. Cień nr 3 nanosimy na całą powierzchnię nad powieką ruchomą aż po sam łuk brwiowy.
4. Cień nr 4 nakładamy na zewnętrzny kącik i rozcieramy kierując się wzdłuż załamania powieki.
5. Na dolną powiekę nakładamy od wewnątrz cień nr 1 na 2/3 długości oka. ( możemy nałożyć małym kulkowym pędzelkiem )
6. Na resztę dolnej powieki nakładamy cień nr 4.
7. Górną kreskę wykonałam eyelinerem w żelu, a dolną kredką. Lekko roztarłam.
8. Linię wodną malujemy białą kredką. Tuszujemy rzęsy, ewentualnie doklejamy sztuczne rzęsy.



Do makijażu użyłam również:
  • baza pod podkład Revlon Photoready 002
  • baza rozświetlająca Paese
  • Astor SKIN MATCH 202 Natural
  • korektor pod oczy essence stay all day 16h long lasting nr10 natural beige
  • transparentny puder Ben Nye Fair 
  • Vipera brązer rozświetlający cerę 709
  • Bronzing Pearls Giordani Gold Natural Peach Oriflame
  • kredka do brwi Lumene   GREY BLACK, cień do powiek 
  • Gel Eyeliner Manhattan Long - Lasting
  • Golden Rose Waterproof eyeliner 01
  • biała kredka  Pierre Rene  
Nawilżająca pomadka do ust Wibo Eliksir nr 01

Mascara Lovely podkręcająca i unosząca rzęsy 

46 komentarzy:

  1. BOSKI!!!! Sama uwielbiam takie kolory i ich połączenie - na każdziusieńką okazję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie - idealnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super makijaz, wg mnie najwiekszy efekt daje czarna kredka/ eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :)) Kolczyki też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wykonany makijaż :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, taki naturalny i świeży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny klasyczny makijaż
    No i te twoje kolczyki są fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaz jak i Ty wygladacie pieknie!:)

    czym robisz tak dobre i wyrazne zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam lampę pierścieniową to zdjęcia są nieco lepsze, musiałam trochę pokombinować z nastawami aparatu. Fotki robię aparatem cyfrowym Canonem PowerShot SX130IS.

      Usuń
  9. Uwielbiam makijaż oka w naturalnych kolorach :)) taki mam prawie na codzień :)


    Justyno mam konto na fb :) znajdziesz mnie jako- Kasia Duszyńska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, naturalny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż! Taki delikatny, a jednak efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale :) tworzysz cuda bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno jutro kupię tę paletkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny makijaż <3 a brwi masz cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny, bardzo do ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie, za tę cenę jest mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny, delikatny. Idealny na co dzien

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż :) I paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale piękny makijaż :) I ta paletka wydaje się być niezła :) A jak Ci się sprawdza eyeliner z Manhattanu, poleciłabyś go dla początkujących?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest eyeliner w żelu, nakładamy go skośnym pędzelkiem. Ja bardzo go lubię, jest bardzo trwały i wg mnie nakłada się go bezproblemowo. :) Podaję Ci link do recenzji http://barwna-barwnepasje.blogspot.com/2012/10/gel-eyeliner-long-lasting-manhattan.html#more

      Usuń
  20. Świetny blog, super zdjęcia no i oczywiście talent! :) cieszę się bardzo, że odnalazłam Twój blog... oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W życiu nie pomyślałabym, że taki ładny makijaż jest zrobiony cieniami Wibo! Jakoś mnie nigdy nie kusiły. Myślisz, że warto kupić?

    Zostanę z Tobą i poobserwuję, bo ładnie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny makijaż i ta kreska, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Ja nie mam talentu to takiego malowania oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajć uwielbiam takie makijażE sUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękna i masz taką niepowtarzalną urodę!
    A makijaż bardzo mi się podoba, te paletki z Wibo z brązami, beżami i nude przypadły mi do gustu, wreszcie się postarali i zrobili coś, co ma piękne kolory ;)
    Pozdrawiam i obserwuję, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękną urodę i potrafisz ją podkreślić :) Makijaż idealny !

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ladny makijaz zachwyca swoja suptelnoscia, delikatnoscia i pieknie polaczonymi i przechodzacymi w siebie kolorami. Jestem zachwycona a z racji tego ze sama zawodowo tez maluje wymagajaca. ten makijaz mnei oczarwoal. Podoba mis ie bardzo tez kolor szminki i chyba jturo polece do rossmana ja kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż świetny, bardzo lubię takie jasne delikatne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jesssuu perekcyjnie i jakże świeżo!!
    Brwiiiii uwielbiam takie perfekcyjne!!!
    Jesteś bosssska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny makijaż.. jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)