piątek, 23 sierpnia 2013

Makijaż inspirowany Japonią


Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać owoc mojego spotkania z Renią, którą miałyście okazje poznać podczas jej metamorfozy KLIK.
Już od dawna chodził za mną makijaż inspirowany Japonią, całość miała trochę nawiązywać do wizerunku gejszy.
Nie mogło zabraknąć oczywiście czerwieni, kolor ten w Japonii jest symbolem i atrybutem bohaterstwa.
Oto Renia w roli modelki!:)














To tyle na dzisiaj!
A teraz biegnę pakować się, czeka mnie wyjazd.
Do blogowania wrócę najprawdopodobniej w środę.

Buziaki dla Was!!!!!
Pa!:)



24 komentarze:

  1. wow ale ślicznie - jestem pod mega wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło!!! na początku myslałam,że to Ty :)
    Bardzo fajna tematyka, tez zrobiłam z siebie kiedys gejszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta stylizacja, do tego ładna modelinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIesamowity! Świetna robota! Brawo kochana, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bajer! Rewelacyjnie jak zawsze mnie zaskakujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Gejsza! A te mini ćwieki jako brwi super pomysł całość prezentuje się ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny makijaż, jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż :D Całość wygląda zjawiskowo i fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamuńciu, ja to cudo widzę na jakiejś sesji zdjęciowej normalnie!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko , swietmei Ci to wyszlo , super całosc

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe rozwiązanie z brwiami

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci to wyszło! Makijaż, jak i stylizacja... Wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity makijaż!:) Całość wyszła idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło świetnie :)
    jestem pod mega ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo! :) Renia wygląda oszałamiająco w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest piękny. Super inspiracja. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, że ciekawie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pomysłowy, świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)