czwartek, 1 sierpnia 2013

Jak to jest z tymi eyelinerami Lovely?



Makijaż oka pojawił się już wczoraj na Facebooku, wykonany został m.in. eyelinerami z 
II WIBO - BOXA.
 Dzisiaj przedstawię Wam więcej zdjęć i wypowiem się na temat eyelinerów Lovely, a dokładnie  na temat turkusowego TURQUISE Wave i czarnego Fast DRY.

O kobaltowym eyelinerze Electric BLUE Wibo pisałam TUTAJ.


TURQUISE Wave Lovely 

Turkusowy eyeliner do oczu o metalicznej poświacie.
Nowoczesna formuła zapewnia łatwość aplikacji, trwałość oraz intensywny kolor. Miękki pędzelek pozwala na idealne poprowadzenie kreski na powiece. Turkusowym eyelinerem zaznaczamy linię wodną oka dodając spojrzeniu kokieterii. Bądź trendy w tym sezonie!

Cena: ok. 7zł      Pojemność: 2,5g      Dostępność: Rossmann

MOJA OPINIA


Oczywiście duży plus za cienki pędzelek, którym można wyczarować bardzo precyzyjne kreski.


Niestety pigmentacja bardzo  słaba,  tworzą się prześwity.
Kolor w rzeczywistości wygląda lepiej, w świetle mieni się, widać delikatny odcień turkusu, niebieskiego i jasnej zieleni. 
Producent zaleca stosowanie go również na linię wodną, niestety nie sprawdziło się to u mnie. Noszę szkła kontaktowe, chwila moment i było po eyelinerze .:(
Można ewentualnie   stworzyć np. podwójną kreskę, najpierw narysować czarną kreskę na górnej powiece i nad nią namalować drugą tym turkusowym.
Poniżej mam podwójną kreskę, ale zrobioną innymi eyelinerami. 

 


Mam mieszane odczucia, bo niby można z niego coś wykrzesać, połączyć z innym eyelinerem, do zabawy w tworzeniu jakiś artystycznych makijaży to tak, 
solo jednak odpada przez słabą pigmentację.
Minus również daję za kształt opakowania, które jest niepraktyczne, ciężko postawić je w pionie.


Fast DRY Lovely

Szybkoschnący czarny eyeliner  dla zapracowanych. Idealny dla początkujących osób, zaczynających przygodę z makijażem. Tradycyjny aplikator doskonale prowadzi się po powiece tworząc perfekcyjną linię. Szybkoschnąca formuła zapobiega rozmazywaniu się eyelinera, dzięki czemu makijaż jest trwały. Płynny eyeliner w odcieniu głębokiej czerni, z doskonałą trwałością i łatwością aplikacji.
Cena: ok. 7 zł  Pojemność: 2,5g  Dostępność: Rossmann
 
 MOJA OPINIA


Aby otrzymać głęboką czerń potrzebujemy dwóch warstw.
O kształcie pędzelka nie będę się już wypowiadać, jest taki sam jak u poprzednika.
Schnie szybko, nie odbija się na powiekach.
Jeśli chodzi o trwałość, to pod koniec dnia u mnie rozmazuje się w zewnętrznych kącikach.
Opakowanie  niestety niepraktyczne.

 Do stosowania na co dzień turkusowy i Fast DRY Lovely  u mnie się nie sprawdziły.
Jedynie  wykorzystam je  do  makijaży tego typu, czyli niewyjściowych. ;) 



 

Pa!!!:)

11 komentarzy:

  1. Łoj szkoda ze tak słabo z tym linerem...

    ale tak czy siak Ty sobie poradziłaś- makijaż jest wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże bardzo fajne :) i muszę się skusić na te eyelinery

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć eyeliner słaby - Ty wykonałas kawał swietnej roboty. makijaż jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się podoba moj makijaż ;D.
    Co do eyelinerków, pędzelki okropne. U mnie szybko się psuły i rozdwajały... ;(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ten make up :) szkoda że eyelinery słabo napigmentowane, ten turkusik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie jestem za eyelinerami żelowymi chociaż wiem, że nimi trudniej jest zrobić malutką, precyzyjną kreseczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)