czwartek, 8 sierpnia 2013

CC Cream i błyszczyk FRENCH CHIC od Bell



Cześć!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kompleksowego fluidu upiększającego oraz  błyszczyka do ust  FRENCH CHIC firmy Bell.

Był już BB Cream od Bell, o którym pisałam TUTAJ.
Tym razem mamy CC Cream.

Kompleksowy fluid upiększający CC Cream Smart Make-Up dodaje szarej, zmęczonej i matowej skórze energii i blasku, znacznie poprawiając jej wygląd. Redukuje zaczerwienienia, zmniejsza widoczność porów, nadaje skórze zdrowo wyglądający odcień.
Niezwykle lekka i nietłusta formuła fluidu idealnie rozprowadza się na skórze, zapewniając naturalny makijaż i świeży efekt przez wiele godzin.
Ten sprytny fluid nie tylko upiększa Twoją cerę ale jednocześnie chroni ją i dba o jej kondycję! Zawiera kompleks specjalnie wyselekcjonowanych substancji aktywnych pochodzenia roślinnego i morskiego (żeń-szeń, kasztanowiec, lipa, morski glikogen), który zabezpiecza skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.


Cena: ok. 17zł / 30ml


Posiadam odcień 023 Sunny.
Jest dosyć ciemny, ale do opalonej buzi jest idealny.
CC Cream dostępny jest w  4 odcieniach KLIK

Fluid zamknięty jest w tubce z nakrętką, opakowanie ma kształt taki jak BB Cream Bell. 
 


Trochę sceptycznie podchodziłam do tego CC Cream - u Bell. BB Cream sprawdził się u mnie tylko zimą. Mam cerę mieszaną, latem w strefie T wydzielam tyle sebum, że potrzebuję oczywiście  zmatowienia. Sądziłam , że CC Cream tylko spotęguje to świecenie i spłynie po 2 godzinach.
A tu niespodzianka, fluid okazał się całkiem fajnym produktem na lato i to nawet dla takiej cery jaką ja posiadam. :) Przy 30 stopniach oczywiście po paru godzinach czoło zaczyna się świecić, ale wtedy z pomocą idą mi bibułki matujące. Za to przy niższej temperaturze nic złego się nie dzieje. Skóra jest rozświetlona, ale żadnego niezdrowego błysku nie zauważyłam. Utrzymuje się na twarzy przez cały dzień, nie ściera się. Posiada filtry UVA & UVB, niestety nie jest podany wskaźnik ochrony przeciwsłonecznej SPF.:(
Fluid bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, równomiernie, nie tworzy smug, nie zapycha, nie ciemnieje.
Konsystencja bardzo lekka, nie jest wodnista. Jeśli chodzi o krycie, to jest nieco lepsze niż BB Cream Bell. Ładnie wyrównuje koloryt skóry. Co jeszcze zauważyłam? Po nałożeniu fluidu moja skóra jest miła w dotyku, aksamitna i gładka. Polubiłam go bardzo!:)




Kolejny produkt, który również świetnie sprawdza się latem.

FRENCH CHIC 01
Błyszczyk do ust Bell

French Chic Lip Gloss Ubiera usta w subtelne, pastelowe odcienie, pozostawiając na nich uczucie nawilżenia i mokry efekt lśniącego koloru.
Specjalnie opracowana formuła nie gromadzi się w załamaniach ust. Umożliwia to stworzenie delikatnych, rozjaśniających usta mlecznych odcieni tak pożądanych przez wszystkie kobiety. Błyszczyk zapewnia efekt świeżego koloru idealny dla każdej karnacji.
Cena: ok.15zł / 5,5g


Wszystko zależy co lubicie używać do ust. Ja akurat na co dzień uwielbiam błyszczyki w delikatnych, pastelowych kolorach. Do aplikacji nie potrzebujemy lusterka i oto właśnie chodzi. Nie ma nic gorszego jak spierzchnięte, suche usta. Błyszczyk dobrze je nawilża, usta wyglądają świeżo i pięknie lśnią. French Chic ma mleczne wykończenie, które lekko je rozjaśnia.
Dostępnych jest 5 odcieni. KLIK.
Na ustach bez picia i jedzenia uczucie nawilżenia pozostaje na bardzo długo, jedynie pigment delikatnie ginie, ale to mi zupełnie nie przeszkadza. Dla mocniejszego efektu, błyszczyk można nałożyć na pomadkę.










Produkty Bell dostępne są w  Drogerii Natura,   http://www.bell-kosmetyki.pl/.
Buziaki!!!:*



9 komentarzy:

  1. Co nie nalozysz Kochana to pięknie wyglądasz:) mnie te bb creamy i cc creamy jakos nie kusza i dla mnie wszystko ciągle za ciemne..zostaje przy moim nowym odkryciu a wiec podkładzie MAP;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja na co dzień lubię lekkie podkłady, które ujednolicają koloryt skóry.:)

      Usuń
  2. piękny efekt zarówno fluidu i błyszczyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny błyszczyk :) Zapraszam do nas na super konkurs !!! Do wygrania extra ciuszki o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall :* Naprawdę warto wziąć udział :) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk lubię, a CC będę dopiero próbować, fajna wiadomość, że lepiej kryje niż BB Cream, którego ubóstwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się oba produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problem ze świeceniem w strefie T... bardzo fajny ten CC, mi się właśnie mój BB z Rimmela kończy więc może wypróbuję :) błyszczyk też śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)