piątek, 19 lipca 2013

Metamorfoza Moniki


Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną metamorfozę.
Tym razem przemianie poddała się Monika.
Monia ma liczne zaczerwienienia skóry, które  są wynikiem popękanych naczynek.
Aby zakamuflować zaczerwienienia można użyć specjalnej bazy pod makijaż do cery naczynkowej lub użyć zielonego korektora.
Brwi Moni oczywiście wymagały wyregulowania, trochę ostrożnie do nich podeszłam, biorąc pod uwagę fakt, że Monia nigdy ich nie regulowała.
Na kolejnych zdjęciach będą bardziej widoczne.:)


Jeśli chodzi o makijaż oka, to postawiłam na smoky eyes.  Monia ma miedziany kolor włosów i piękne brązowe oczy, toteż wybrałam dla niej ciemną butelkową zieleń połączoną z cieniem w odcieniu oberżyny. Te kolory naniosłam na górną powiekę  na roztartą czarną kredką, która posłużyła mi jako baza pod cienie.
 Na dolną powiekę , za bardzo nie widać na zdjęciach, zastosowałam cienie w morskich kolorach, które naniosłam na roztartą czarną kredkę. 
Usta to połączenie różnych odcieni pomadek + odrobina transparentnego błyszczyka, podstawowy kolor to brąz, który połączyłam z pomadkami w odcieniach brzoskwini, pomarańczy.


Do makijażu użyłam:
korygująca baza Revlon Photoready
kółko kamuflaży Kryolan nr5
podkłady paleta KRYOLAN Ultrafoundation
korektor pod oczy essence stay all day 16h long lasting nr10 natural beige
transparentny puder Ben Nye Fair
brązer SUN Glow 020 deep  bronze
róż essence silky touch 30 secret it-girl
kredka do brwi Pierre Rene
czarna kredka Golden Rose waterproof 
cienie: paletka Sleek Curacao, Sleek Sparkle 2, cień z paletki enjoy nr03,Kobo 120 steel blue, mySecret MATT 505, cień no name
gel eyeliner long-lasting MANHATTAN
XXL Lift Lash Volume Wibo, kępki sztucznych rzęs
lipliner 11 in the nude essence
Sensique volume & shine
paleta pomadek Kryolan
błyszczyk veryme clear shimmer Oriflame






Wybaczcie mi nienajlepszą jeszcze jakość zdjęć.
Muszę pokombinować z ustawieniami aparatu, dostosować go do zdjęć robionych z lampą pierścieniową.



To tyle na dziś!
Buźka!!!
Miłego weekendu!:)

32 komentarze:

  1. nono świetny makijaż i super kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niesamowita metamorfoza, zupełnie inna kobieta. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana przepiekna metamofroza!! przede wszystkim odjełas Moni lat i uwidoczniłas w niej to co najpiekniejsze! Super dobrałaś cienie, zakamuflowałas zaczerwienienia, dobrałas fryzurkę i pieknie ujełaś to na fotkach!
    Brawo!!!
    Monia napewno ma najpiekniejsze zdjęcia z tej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale super po przemianie :) masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita przemiana... Jak nie ta sama osoba:) Jestem pod WIELKIM wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. metamorfoza ogromna, Monika dobrze wygląda z tą nową grzywką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolosalna zmiana, 10 lat mniej. Szkoda tylko, że Pani Monika się nie uśmiechnęła do zdjęcia? Niezadowolona z metamorfozy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 3,4 zdkęciu lekko się uśmiecha ;) Mam mnóstwo zdjęć, z uśmiechem też, ale pokazałam akurat te.:)A z metamorfozy była bardzo zadowolona.:)

      Usuń
  8. Zmiana totalna - oczywiście na plus :D Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dopracowane! przepięknie "otworzyłaś" jej oczy i odmłodziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzień do nocy... wydobyłaś całe piękno... brawo

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite jak makijaż potrafi zmienić kobietę - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pięknie dopasowałaś makijaż do Jej karnacji. Wygląda bardzo zmysłowo i subtelnie. Piękna gama kolorystyczna cieni
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu twarz jest świeższa i bardziej promienna, oczy nabrały uwodzicielskiego wyrazu. Jesteś czarodziejką!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna metamorfoza ! Idealnie dobrane kolory :) Monia wyglada o wile mlodziej po tej metamorfozie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkreślenie oka - mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justyna jest rewelacyjna. Gdybym sama potrafiła się tak umalować :) Makijaż bardzo mi się spodobał, utrzymał się w świetnym stanie do końca dnia (mam tłustą cerę i z reguły już po kilku godzinach twarz nie jest idealna). Po przemianie czułam się jak "gwiazda" :) Justyna jesteś najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  17. metamorfoza genialna :). makijaz rowniez bardzo aldny :). tak swoja droga zaskakujacy sam w sobie fakt jak mozna wiele poprawic dzieki kosmetykom i jaki to dar ze je mamy ;). Nie arz zdarzaja mi sie kleintki w salonie ktorych nie obdarzyla uroda a z makijazem są nawet ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aż nie mogę uwierzyć ;o no i proszę jakie piękno wydobyto z kobiety!! śliczne oczy, grzywka też pasuje :D Wielki PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem Ci, wygląda świetnie !!! nie ta kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna przemiana jednak makijaz potrafi zdzialac cuda i poprawic co nieco bez uzycia skalpela;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po weekendzie teraz dopiero weszłam na bloga:)Kochane, dziękuję Wam za tak liczne i pozytywne komentarze.:)Na blogu jeszcze wiele metamorfoz się pojawi .:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)