piątek, 5 lipca 2013

Lovely CLASSIC Nail Polish nr 155 - będzie słodko!



Lakiery z serii Classic Nail od Lovely dostępne są w 26 niezwykle kobiecych kolorach - na każdą okazję! 
Dzisiaj zaprezentuję Wam słodki, cukierkowy róż z nr 155. Kolor intensywny,  rzucający się w oczy. 
Na lato idealny!:)
Lakier ma wykończenie kremowe, dzięki ulepszonej formule  jest świetnie napigmentowany. Konsystencja  idealna, nr 155 bardzo dobrze się rozprowadza na płytce, bez smug. Wysycha bezproblemowo, no i trwałość również zachwyca. 
Polecam jak najbardziej!
Cena: ok.6 zł/8 ml






Poniżej zdobienie z różową końcówką.
Lovely Classic Nail nr 155 w towarzystwie GR Jolly Jewels 115.






                      Później dodałam na końcówki popielaty lakier Magic Visage.





Który kolor Wam się podoba?

                                                                       

35 komentarzy:

  1. piękny kolorek i perfekcyjne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie, ja jednak nie mam talentu do zdobień :(;)
    zapraszam do siebie:

    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko jakie ty masz boskie paznokcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co za bajer, świetnie się to prezentuje i do tego te Twoje pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w nich są rewelacyjne!!!!! Zdradź kochana jak zrobiony jest ten brokacik.
    Wyglądają perfekcyjnie!!!!! Jakbyś nie powiedziała, że to lakier pomyślała bym że są to żelowe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Chciała bym cię kochana zaprosić do makijażowego paznokciowego konkursu na moim blogu, było by mi niezmiernie miło jakbyś miała ochotę wziąć udział http://malwina305.blogspot.com/2013/07/konkurs.html
      Buziaki:)

      Usuń
    2. Ten brokacik to lakier Golden Rose Jolly Jewels 115.:)Dziękuję za zaproszenie,niestety brakuje mi czasu na konkursy.:(

      Usuń
  7. Wow ale świetnie zrobione paznokcie!!!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :) masz niewątpliwie talent do tego :)
    64 mi się podoba najjj <3

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie paznokcie! rewelacyjny kształt<3 i cudny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, świetnie błyszczy. musisz mieć genialnego topa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamooooo!!! to zdobienie jest obłędne!!! nie mogę no! strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robota genialna i pozwól, że sobie od Ciebie "zwalę", dobrze? :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie bardzo ciekawe i niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, ze tez go przeoczyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko pauraski boskie!!! kolor bardzo fajny jednak mi sie podobaja te mieniące się brylanciki :) całość wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow... cudnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie połączenie :D
    efekt końcowy powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny malinowy kolor! Niedawno kupiłam podobny odcień z Loreala

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaał ! Ależ cudownie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nieziemsko to połączyłaś :) !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te lakiery !Sa stosunkowo tanie ale wytrzymałe :) Także zrobiłam ich recenzje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)