piątek, 12 lipca 2013

Karuzela ozdób od Born Pretty Store


Cześć!
W ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store otrzymałam do przetestowania pudełeczko pełne najróżniejszych ozdób do stylizacji paznokci
Przesyłka leciała  aż z Hong Kongu.


Kupowałam kiedyś tego typu ozdoby, ale u nas w Polsce sprzedawane były po 10 sztuk i w rezultacie wychodziło to dosyć drogo. 
Tu mamy karuzelę z 12 przegródkami wypełnionymi najróżniejszymi ozdobami, 
w sklepie Born Pretty Store dostępna jest TUTAJ KLIK za 3,99$.
W pudełeczku jest ok.300sztuk ozdób, złote i srebrne kółeczka różnej wielkości, serduszka, gwiazdki,łezki, kwadraty.
 Ozdoby te mogą też posłużyć nam do dekorowania różnych przedmiotów np. telefonów, okularów .
 Jak aplikować tego typu ozdoby na paznokcie?
Ja mam dwa sposoby:
Pierwszy to nakładamy aplikacje na jeszcze mokry lakier i później zabezpieczamy brzegi top coatem .
Drugi to: nakładamy aplikacje na kropelki kleju do paznokci.
Do przenoszenia  ozdób na paznokieć używam białej kredki.

U mnie tak zaaplikowane  ozdoby utrzymują się ok.3 dni.

Możemy zaszaleć i poprzyklejać ozdoby na każdym paznokciu lub wykonać nieco skromniejsze mani i np. przykleić ozdoby tylko na serdecznym palcu.
Wariantów jest mnóstwo!







Na pewno wykorzystam te ozdoby do kolejnych   stylizacji paznokci.

Od
11 lipca 2013 ~ 17 lipca 2013
w sklepie Born Pretty Store 
jest wielka wyprzedaż ozdób 3D
Tu podaję link KLIK.


Sklep Born Pretty oferuje nam darmową przesyłkę (przesyłkę nierejestrowaną) i bardzo duży wybór najróżniejszych produktów.
Jeżeli będziecie chcieli kupić coś z ich sklepu, to możecie powołać się na kod widoczny poniżej, a otrzymacie 10% zniżki na produkty, które zakupicie.


Jeśli na ten kod będzie  więcej niż 10 zamówień, będę miała możliwość zorganizowania dla Was rozdania z ich produktami!
Bezpiecznym i wygodnym sposobem na  dokonywanie płatności online jest założenie konta PayPal. Możemy wtedy bez żadnych problemów robić zakupy w zagranicznych sklepach internetowych.
Oczywiście, aby dokonać zakupu, musicie zarejestrować się na stronie.


To tyle na dzisiaj!
Miłego weekendu życzę!


15 komentarzy:

  1. Świetna ta karuzelka i rewelacyjne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam asortyment sklepu i zakochałam się ♥ Szkoda, że nie mam konta paypal :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie powalają:) Świetne zdobienie;) Pięknie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta karuzela. Tych większych ozdób bym pewnie nie używała, ale te male są świetne.
    A na zamówienie w sklepie się czaje od dłuższego czasu... fajne promocje maja od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie je rozmieściłaś, całość wygląda cudnie :) Ja już od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupienia ćwieków...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam swoją karuzelę z kolorowymi diamencikami

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest taka karuzela ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdobienia wyglądają jak krople na paznokciach w kształcie serc, niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdobienie :) w ogóle całe to koło jest super :)
    Trzeba sobie takie sprawić !!! :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)