poniedziałek, 29 lipca 2013

Electric BLUE eyeliner Wibo czyli kobaltowe cudeńko



Witajcie!
Dzisiaj kilka słów o eyelinerze Wibo Electric BLUE.


Electric Blue jest propozycją dla odważnych osób ceniących intensywny makijaż oka. Intensywny kobaltowy kolor przyciąga uwagę i efektownie stylizuje oko.

Cena: ok. 8zł Pojemność: 4g Dostępność: Rossmann

Przyznaję, że takiego koloru eyelinera w swoich zbiorach wcześniej nie miałam.
Eyeliner ma matowe wykończenie, fajnie gdyby w ofercie było jeszcze więcej kolorów właśnie w macie. 


Pędzelek jest bardzo cienki, dzięki czemu możemy wykonać bardzo precyzyjną kreskę o różnej grubości.
Super!:)

Jeśli chodzi o pigmentację, to intensywność koloru możemy stopniować. 
Mocniejszy efekt uzyskamy po nałożeniu kilku warstw, ale kolor naprawdę przykuwa uwagę.


Trwałość eyelinera pozytywnie mnie zaskoczyła.
Na oku wytrzymuje przez cały dzień, nie ściera się, nie odbija się w załamaniu.
Po nałożeniu w miarę szybko się wchłania i wysycha.

Polubiłam go!:)







Buźka!:*

22 komentarze:

  1. Cudny kolor ma, ja chyba bym się przemęczyła (chodzi mi o pigmentację) i kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja ostatnio też go opisywałam i mi niestety pęka tobie się to nie zdarza?? Może ja trafiłam na jakiś pechowy? Jakbyś miała ochotę tu moje zdanie o nim: http://malwina305.blogspot.com/2013/07/recenzja-eyliner-wibo-niebieski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma cudny, jednak czytałam dużo negatywnych opinii na jego temat, więc waham się ciągle nad zakupem tego linera ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ♥ i makijaz piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcęęęęęęęęęęęę To <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny makijaż..ale eyeliner daje taki kolor...szok normalnie :) jutro po niego biegne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity makijaż :D piękny ten eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  8. postawiłabym na samą kreskę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie, ale czytałam sporo negatywów o nim...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam kolor eye linera - jakie Ty masz pięęęęękne brwi!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, lubię wręcz uwielbiam takie pędzelki w linerach i z pewnośćią zostanie dołączony do mojej kolecji podczas najbliższych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie! Już dawno mnie korciło, żeby kupić inną wersję kolorystyczną eyelinera z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam niebieską kreskę na oku :) wyglądasz extra *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona Twoim makijażem :) Jest idealny, dopracowany i niezwykle interesujący :) Gratuluję Kochana talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy kolor tego lajnera:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow świetny z pewnością go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)