poniedziałek, 22 lipca 2013

Bell Fashion colour trwałe hypoalergiczne lakiery do paznokci



Cześć!
Przedstawię Wam dzisiaj 3 kolory lakierów Bell z kolekcji FASHION COLOUR.

Od lewej nr 801, nr 807, nr 802
 
Seria Fashion Color zawiera  wiele  modnych i ekstrawaganckich kolorów!
Są to niezwykle trwałe lakiery, u mnie wytrzymują na płytce od 5 - 7 dni.
Nie musimy stosować żadnych lakierów ochronnych, nabłyszczających typu top coat.
Najlepiej nałożyć dwie cieńsze warstwy, gdyż lakier przy jednej grubszej może Wam się rozlać na skórki.
Duży plus, że nie tworzy smug, można go nakładać bezpośrednio na płytkę.
Zmywa się bezproblemowo, nie przebarwia płytki.
Świetne lakiery w przystępnej cenie! 
Polecam!

 
Bell Fashion Colour
#801 ,#807, #802

Wykończenie: kremowe
Cena: ok.8-9zł
Czas schnięcia: dosyć szybki
Pojemność: 11ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Pędzelek:długi,wąski
Dostępność: Drogeria Natura, wysepki Bell, sklepy internetowe
Trwałość: 5-7 dni



801 - odcień zielononiebieski




807 - intensywny, chłodny róż


nr 802 - limonkowa zieleń



Źródło

Zachęcam do zajrzenia na stronę Bell!:)


Znacie lakiery Bell z serii Fashion colour?

25 komentarzy:

  1. Wow, z pewnością pójdę kupić. Miętowy jest boski. Właściwie wszystkie ;D
    Ty mi lepiej powiedz czy to Twoje naturalne paznokcie bo ich kształt jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie błyszczą muszę je dorwać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. róż moim ulubieńcem :) ogólnie bardzo lubię lakiery Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne lakiery - cudowne paznokcie :D
    ja to w życiu takich nie doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego do tej pory omijałam je szerokim łukiem. Teraz na pewno kupię:)
    Piękne pazurki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na Twoich paznokciach wszystkie wyglądają cudownie, a najładniej limonka. Ja jednak nie umiem nosić takich kolorów na sobie, ale może skuszę się na ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne paznokcie! tfu tfu!
    a koloty mmmmmega piekne

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne kolory i bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory, ale już mam nadmiar mięt, róży, zieleni i żółci jak na 20 paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki :-) Boskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice nails, I can't wait to have them.
    http://www.dreamy-dress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz paznokcie! I ksztalt ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakiery Bell maluje mi się nimi przewygodnie :) Tutaj chyba ta limetkowa zieleń najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolory ! :) :D Boskie !! Mnie się podoba jeszcze ten 804 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. na paznokciach wyglądają zjawiskowo <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie, szczególnie ten zielonkawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają obie zielenie. I Twoje paznokcie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne kolorki:) mnie ciekawi trwalosc, bo mam z tym problem, nawet z top coatem lakiery (rozne) wytrzymuja u mnie 1dzien :(:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)