poniedziałek, 10 czerwca 2013

SIGMA BEAUTY + MAKIJAŻ



Cześć!
Wiem, wiem pojawiam się i znikam! A ta notka miała być w zeszłym tygodniu, niestety nie zdążyłam!:( Wybaczcie!
Dla przypomnienia, dołączyłam do programu partnerskiego z Sigma Beauty KLIK.
Dzisiaj przedstawię Wam  i  opiszę   produkty, które otrzymałam w prezencie. Zapraszam!:)

















Sigma Beauty jest znana z bardzo dobrej jakości kosmetyków do makijażu. Zestaw pędzli od Sigmy każda maniaczka makijażu z pewnością chciałaby mieć. Ja otrzymałam pędzelek nr E25 do blendowania ( rozcierania ). W sklepie  Sigma ma on inny design KLIK



Pędzelek jest szeroki, nieco spłaszczony, włosie wg mnie jest idealne. Przy blendowaniu nie kuje nas w powiekę, mimo iż włosie jest sztywne. Po czyszczeniu  z włosiem nic się nie dzieje, nie wypada.
Wg mnie jest to pędzel uniwersalny, nadaje się do nakładania cieni, rozcierania granic między cieniami, jak również mieszania różnych kolorów, idealny do smoky eyes.



Pędzelek  jest mały, poręczny, z boku macie porównanie rozmiaru z pędzlem do blendowania z LancrOne.

 



Czas na cień  NOTRE DAME  dimensional frost lavender -  kolor bardzo ciekawy, na pierwszy rzut oka wydaje się, że to brąz, ale  w rzeczywistości to ciemny fiolet z domieszką złota.
Cień jest bardzo delikatny, aksamitny, intensywność koloru możemy stopniować.  Przy rozcieraniu cienia wybija się na pierwszy plan złoto, a fiolet blaknie. Cień najlepiej aplikuje się na kremowej bazie, również świetnie zachowuje się na bazach z paletki Sleek. Cień wytrzymuje przez cały dzień, nie blaknie, nie ściera się.

Cień Notre Dame zaaplikowany na bazę z paletki Sleek The Primer Palette - kolor TRUFFLE






Individual Eye Shadow Collection zawiera 30 pięknych kolorów  KLIK.
Na blogu Sigmy znajdziecie tutoriale, makijaże wykonane kosmetykami Sigma KLIK.
 
Poniżej makijaż oka, w którym wykorzystałam cień Notre Dame z Sigma.


 
Macie jakiś produkt z Sigmy, jakie są Wasze opinie?

Zachęcam do zajrzenia na stronę SIGMA BEAUTY.:)

 Pozdrawiam!









26 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy ale makijaż jak zawsze śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie znam tej firmy. Makijaż bajkowy jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor cienia. ja dostałam Seine, taki głęboki granat. i ten pędzelek, bardzo fajnie się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Twoje makijaze, i tak jakos buyzisz moja sympatie moze dlatego ze jestes podobna o steczkowskiej ktora barzo lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż prosty i śliczny a kosmetyków tej firmy nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten cień i makijaż też bardzo mi się podoba:)Pędzelek podobny do hakuro H 79

    OdpowiedzUsuń
  8. Pragnę tego cienia! *.* i pędzelka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym i pędzelek i cień :) A Ty w tym makijażu wyglądasz bosko :) Ja mam flat topa z Sigmy i go uwielbiam :) marzy mi się reszta ich pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwa pędzelki i paletę, ale jeszcze do mnie leci zestaw pędzli do oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle jestem zachwycona Twoim makijażem :* piękny jest ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę się przyznać, że Sigmy nie mam, tylko Maestro i Hakuro, no z Sigmy to mam tylko obiektywy ;X Muszę koniecznie kupić bo wiem, że są świetne ich pędzelki, ten malutki jest super bo można się bardziej przybliżyć do lustra nie dobijając za długim trzonkiem (co mnie się zdarza;p)
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny makijaz :)! O sigmie slyszalam tylko dobre opinie, mam nadzieje ze ich pedzle niedlugo pojawia sie w moim kuferku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie znam w ogóle tej firmy :)) ale make up wyszedł cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. O tych cieniach słyszałam bardzo dobre opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze wygląda szałowo :) wspaniały cień <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)