poniedziałek, 17 czerwca 2013

Primer base - baza silikonowa i MATCHING foundation - podkład dopasowujący się do kolorytu skóry od wibo




Witam Was bardzo serdecznie!

Przybliżę Wam dzisiaj dwa produkty od wibo, a mianowicie bazę silikonową PRIMER base i podkład MATCHING foundation , który dopasowuje się do kolorytu naszej skóry.
Jeśli jesteście ciekawe ich działania , to zapraszam!;)

OPIS PRODUCENTA


Primer Base
Baza Silikonowa pod makijaż
   

    • wygładza niedoskonałości skóry 
    • lekka żelowa konsystencja
    • efekt gładkiej cery na wiele godzin

"Primer Base to baza silikonowa, która tworzy na powierzchni naskórka cieniutką siateczkę, która napina się i wygładza niedoskonałości skóry. Produkt należy stosować na oczyszczoną cerę, najlepiej po użyciu kremu, a przed nałożeniem fluidu. Lekka, żelowa konsystencja nie obciąża skóry, sprawiając, że baza rozprowadza się równomiernie i pozostaje dłużej na swoim miejscu."

Cena: ok. 12zł/ 15g
Dostępność: Rossmann 



MOJE SPOSTRZEŻENIA I  OPINIA

Baza zamknięta jest w małej tubce 15g, nie posiada pompki,  produkt musimy odkręcić i wycisnąć. Jest to trochę niewygodne, zalecam początkowo wydobywać bazę trzymając otworem do góry, możemy wtedy kontrolować ilość wydobywanego kosmetyku. Baza jest przezroczysta, ma żelową konsystencję, przyjemnie pachnie. Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy, właściwie to wystarczy niewielka ilość, aby pokryć nią twarz ( 2 kropelki ) . 
Producent zaleca nakładanie bazy po użyciu  kremu, moim zdaniem jest to niepotrzebne. 
Zaraz po rozprowadzeniu produktu mamy uczucie dosyć tłustego filmu, jednak po chwili wszystko ładnie się wchłania, skóra staje się miła w dotyku. Wypróbowałam ją solo, bez podkładu i rzeczywiście skóra staje się matowa. Mam cerę mieszaną i partie strefy T ładnie zmatowiła. Bardzo fajne jest to, że nie ma uczucia wysuszenia skóry.  Taka tubka powinna nam starczyć na około 2 miesiące. Cena wg mnie bardzo przystępna. 
Jak współpracuje z podkładami? Baza  najlepiej sprawdziła się u mnie właśnie z podkładem MATCHING foundation od wibo, uzyskałam najładniejszy efekt , najbardziej naturalny.  ( Na końcu notki zdjęcie przed i po )
Mówi się, że każda baza silikonowa  może zapychać pory na twarzy, stosowanie tego typu produktów powinno być sporadyczne. Ja zaryzykowałam i używam ją codziennie razem z podkładem od wibo i póki co nie zauważyłam jakiegoś negatywnego działania.



Przyjrzyjmy się teraz podkładowi!:)


OPIS PRODUCENTA


Matching Foundation

Podkład dopasowujący się do koloru skóry

  • jest bardzo lekki, nie stwarza wrażenia maski na twarzy
  • formuła Skin Adapting
  • naturalny efekt oraz idealny blask i wygląd cery
"Podkład Matching Foundation, który dzięki lekkiej, satynowej konsystencji dopasowuje się do koloru skóry. Nadaje jednolitą barwę skórze i matowi ją na wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy A, C, E i B3 fluid pielęgnuje i odżywia cerę, a prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie."


Cena: ok.10zł / 25g
Dostępność: Rossmann


MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA


Opakowanie nie w moim guście, wolę gdy tego typu produkty wydobywamy za pomocą pompki. 
Tu również zalecam początkowo wydobywać podkład trzymając tubkę otworem do góry, zapobiegniemy wydobyciu zbyt dużej ilości produktu.
Również zapach jest dosyć nieprzyjemny,  na szczęście po rozprowadzeniu kosmetyku na twarzy nie jest już odczuwalny.

Ma dość płynną konsystencję, nie potrzebujemy dużo produktu do pokrycia twarzy. Najwygodniej aplikuje się go palcami, nie tworzy smug. Na bazie Primer base rozprowadza się idealnie. Rzeczywiście jest lekki, nie czujemy go na twarzy, bardzo dobrze się wchłania i matuje skórę. Minusem jest to, że mamy tylko 3 kolory do wyboru. Ja posiadam IVORY, najjaśniejszy, dla mnie jest on idealny, ale dla prawdziwych bledziochów może być nieco za ciemny.




Jeśli mamy dobrze dobrany kolor, to rzeczywiście podkład idealnie się dopasowuje i wyrównuje koloryt skóry. Matuje, nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek. Nie mamy uczucia ściągnięcia.
Jeśli chodzi o trwałość , to jest ona rewelacyjna po nałożeniu go na bazę od wibo.  Sprawdza się nawet w bardzo ciepłe dni, dopiero pod koniec dnia pojawia się u mnie lekkie świecenie czoła.

Po lewej zdjęcie przed, po prawej po nałożeniu bazy PRIMER base i podkładu  MATCHING foundation od wibo
Krycie wg mnie normalne,  podkład ładnie wyrównuje koloryt skóry, 
daje bardzo naturalny efekt.

Podsumowując, mamy całkiem dobre produkty w przystępnej cenie.
Baza silikonowa wibo i podkład MATCHING foundation wibo razem tworzą bardzo zgrany duet!:)
Polecam  do cery mieszanej!:)


Pa!:)

15 komentarzy:

  1. mnie również ciekawi ta baza, może się na nią skuszę po lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć taką ładną cerę jak Ty...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny duet , a ja mam akurat cerę mieszaną ;P . Podkład ładnie wygląda na Twojej twarzy ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ta baza się nie sprawdziła, za dobrze i wyjasnię to dzisiaj w poście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie z tym podkładem z wibo najlepiej się sprawdza.:)

      Usuń
  5. Ja jestem wierna bazie z Inglota, ale stosuje na wieksze wyjscia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piekną cerę i praktycznie nic do ukrycia, a ciekawa jestem, jak ten podkład by się zachowywał, gdy miałby się zmierzyć z trudniejszymi niedoskonałościami... Póki co mam bazę w trakcie używania z Marizy i następną mam z Pierre Rene, więc narazie taki produkt nie jest u mnie konieczny do kupienia.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład raczej przyrównać można do BB kremów, wyrównuje koloryt, daje naturalny efekt, jest lekki. Jeśli mamy duże niedoskonałości to lepiej zainwestować w poprawę kondycji skóry i wybrać się do kosmetyczki lub dermatologa niż zapychać ją ciężkimi, mocno kryjącymi podkładami.:)

      Usuń
  7. Super blog :) Ciesz się że na niego trafiłam :) Ja muszę się zaopatrzyć w bazę.. :)
    Obserwuję :) i bardzo serdecznie zapraszam do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. baza jest bardzo ciekawa i to za niewielką cenę,takze zaparszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. ostatnio nabyłam jeden podkład z wibo i jestem bardzo zadowolona :) chętnie w przyszłości wypróbuję inne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi interesująco, ale ja takich cudow nie uzywam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie wyglada ten podklad hm , moze warto zakupic i wyprobwac

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie niezłe efekty:)) i do tego niedrogo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)