piątek, 14 czerwca 2013

Nowe kolorki od Donegal



O lakierach Beauty shine by Donegal pisałam  już  w tym poście KLIK
Tym razem przedstawiam Wam letnie kolorki nr 7135 i 7133.

Lakiery od Donegal przyszły do mnie w takim uroczym woreczku, postanowiłam więc stworzyć zdobienie, które będzie bardzo dziewczęce i słodkie.


Nr 7135 z wykazu nazw kolorów to delikatny fiolet z różem, kolor lila, bardzo wiosenny, świeży, dziewczęcy.


 Nr 7133 to taki łagodniejszy odcień limonki, jasna zieleń wpadająca w żółć. 


Tu podaję link z nowymi kolorami lakierów KLIK


Nr 1733 i 7135
Wykończenie:  kremowe
Cena: ok.6,99 + koszty przesyłki ( strona Donegal )
Czas schnięcia:dosyć szybki
Pojemność: 6 ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Warstwy: dwie
Opakowanie:szklana mała kwadratowa buteleczka
Pędzelek:krótki, wąski
 
Te kolory nie potrzebują bazy, dobrze się zmywają, musicie trochę uważać przy aplikacji, bo trochę smużą, po pokryciu top coatem lakiery u mnie wytrzymały 5 dni.




Miłego wieczoru życzę! Buźka!:)


33 komentarze:

  1. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja uwielbiam takie kombinacje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te kolorki i wzorki cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wzorki zrobiłaś! Bardzo fajne kolorki! Wszystko razem wygląda super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorki są świetnie wykonane ! śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wzorki bardzo ładne, masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wzorki ;-) kolory piękne, zdecydowanie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne te Twoje paznokietki ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, te serducho bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze wzorki zrobiłaś, z kolorów lakierów chyba, ten fiolecik mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak z tych dwóch kolorów z Donegal, a biały to Inglot do wzorków.:)

      Usuń
  12. Zachwyt, zachwyt, zachwyt!!!! Kolory rewelacyjnie się ze sobą zgrały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzorek a kolorki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wszystko ze sobą współgra!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym zdobieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne cudo. Masz talent.
    Z przyjemnością będe zaglądac tu częsciej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto Ci wymysla takie wzorki?? one są tak przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nikt mi nie wymyśla, sama kombinuję:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)