piątek, 28 czerwca 2013

NAIL OBSESSION - letnia kolekcja stworzona przez blogerki + dripping nails




Witajcie!

Miałam ogromną ochotę na kolorowe paznokcie! :) Sięgnęłam więc po  lakiery z limitowanej kolekcji NAIL OBSESSION marki Wibo.
Kolekcja została przygotowana przez blogerki i będzie dostępna w drogerii Rossmann do końca sierpnia.



Tak jak kolory zachwycają, tak obsługa ich już nie. Lakiery są słabo napigmentowane, do pełnego krycia potrzebujemy  3 warstw, bardzo długo schną na płytce, dlatego lepiej zastosować krople przyspieszające wysychanie. Trwałość niestety też jest słaba, na drugi dzień zaczęły ścierać się końcówki. Kolor Zielona Fantazja bardzo smuży, najlepiej aplikuje się Mary Rose i Flirt. Pomarańczka i żółty ma widoczne wykończenie drobinkowe.
Kolory piękne, energetyczne, idealne na lato! Niestety formuła kiepska! Nie wiem co tam w składzie jest, ale lakiery ciężko się obsługuje. Lakiery te wykorzystuję do zdobień - kropki, paski itp. :) 





Gdy zaczęły ścierać się końcówki, postanowiłam zrobić ociekający wzór.:)

Użyłam:
Cienkim pędzelkiem do zdobień malowałam wzór.




Podobają Wam się dripping nails?

Buziaki!!!!



33 komentarze:

  1. Szkoda, że formuła kiepska, ale kolorki super :)) A dripping nails WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. mary rose podoba mi się najbardziej :) a te zdobienie, boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, szkoda, że trzeba tyle się napracować, żeby je osiągnąć:/ Masz wspaniałe, długie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Electric orange <3 wszystkie kolory cudnie prezentują się z twoim zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow..fajnie to wygląda:) Ja mam z tych lakierów tylko Flirt od Amethyst:)
    U mnie dzisiaj tasiemki korygujące opadające powieki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędnie to wygląda, długość i kształt plus takie energetyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz piękne pazurki!:) Wzorek świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie przepiękne + Twoje długie pazurki :D
    Mary Rose najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory!!! Pozazdrościć takich pięknych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na migdałkach te lakiery wyglądają przecudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, paznokcie jak i kolory bajka :)) i końcowe malowanie piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory piekne ,jak i Twoje paznokcie w nich ,ale ja podziekuje za tak kiepska formule;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety lakiery są ciężkie w obsłudze.:(

      Usuń
  14. O mamo są piękne - byłam już zachwycona samym połączenie kolorystycznym, tych lakierów, ale po dodaniu płynących kropli szczęka mi opadła, jestem bardzoooo na TAK :) Estetyka tego zdobienia powala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory, ale moim ulubionym jest ten od The Oleskaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne paznokcie! i jakie koooolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. osobno zaden kolor nie jest rewelacja, ale razem bosko , plus Twoje zdolnei zrobione zdobienie wow

    OdpowiedzUsuń
  18. super jest ten wzorek ;>
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co..

    Oglądam sobie ten post, czytam.
    Myślę sobie- oo mam ten pomarańczowy, ale nie cierpie nim malować bo jest kiepskiej jakości.
    Czytam dalej- Ty myślisz to samo..
    Już się zbieram do komentowania a tu nagle.. szczęka opada!!!
    Zdobienie jest genialne!!! Czadowe po prostu :DD jak mi się to podoba <3 jejku gdybym tylko miała dłuższe pazury!!! Cudnie <33

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudnie wykonałaś te zacieki na pazurkach! :) efekt z 'cieniowaniem' super!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne te kolorki ;), super na lato.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdobienie jest przepiękne, nie mogę od niego oderwać oczu!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mega wzorek! no wyszło Ci to przegenialnie! Muszę też taki wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)