środa, 12 czerwca 2013

Manicure perełkowy z Lovely



Już dosyć dawno pojawił się trend na kawior. Drobnymi kuleczkami przyozdabiać można paznokcie lub usta.  Z takim mani można jeszcze jakoś funkcjonować, ale na ustach, to raczej do sesji może być niż na co dzień.
Lovely przygotowało zestaw lakierów z kolekcji Under the Sea , dzięki którym możemy zrobić sobie takie zdobienie kawiorowe, perełkowe.

Lakier bazowy nr 6 8ml
Perły dekoracyjne nr 6 13g
Perły dekoracyjne nakładamy na lakier bazowy, wysypujemy je  na mokrą warstwę lakieru bazowego i delikatnie dociskamy kuleczki.


Lakier bazowy jest słabo napigmentowany, więc radzę nałożyć dwie warstwy.

Pędzelek klasyczny, cienki, podłużny.


Dodatkowo do wykonania manicure będziemy potrzebowali jakiś mały kartonik. 
Nad nim będziemy posypywać paznokieć perełkami .



1. Malujemy paznokieć jedną warstwą lakierem bazowym, czekamy aż wyschnie.
2. Nakładamy drugą warstwę lakieru bazowego i już nie czekamy aż wyschnie.;)
3. Na mokrą warstwę wysypujemy perełki na paznokieć trzymając palec nad kartonikiem.
4. Perełki dociskamy delikatnie, wyrównujemy strukturę.
5. Aby perełki trzymały się dłużej, najlepiej pokryć je top coatem.
6. Nadmiar kuleczek, które wylądowały w pudełeczku wsypujemy do pojemniczka.
7. Ja zrobiłam sobie z papieru coś na wzór lejka, dzięki temu perełki lądują bez żadnych problemów do środka.


Niestety zdobienie jest  czasochłonne, wymaga cierpliwości.
Minusem jest również to, że do zestawu nie jest  dołączony mały kartonik i lejek. 
 Kawior wg mnie ładnie wygląda jako akcent na serdecznym i kciuku.
Na wszystkich paznokciach czułabym już dyskomfort.

Poniżej pomalowałam resztę paznokci  lakierem bazowym z zestawu, odradzam jednak, do noszenia solo zupełnie się nie nadaje . Jest bardzo słabo napigmentowany, po 3 warstwach widać jeszcze prześwity i tworzą się pęcherzyki. Sprawdza się tylko jako baza do perełek.


Tu na zdjęciach nie mam jeszcze warstwy top coat






Tu perełki są pokryte top coatem. Po pomalowaniu nim, barwnik niebieski schodzi, kuleczki stają się srebrne. 


Kuleczki zmywamy tradycyjnie wacikiem nasączonym zmywaczem.;)
 
Poniżej cała kolekcja.:)
Lakiery bazowe Pearl Base, cena około 6,50 zł

 Dekoracyjne perełki Pearl Nails, cena około 7,70 zł 



Macie ochotę na kawior?;)

Pozdrawiam!




25 komentarzy:

  1. Niestety ja nigdy fanką nie byłam i nie będę kawioru na całym paznokciu, według mnie wygląda to nieestetycznie bo nie da się kuleczek rozłożyć idealnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo:P poza tym to nie odpada po 5 minutach?:)

      Usuń
    2. Po nałożeniu top coat u mnie trzyma się 2 dni.

      Usuń
  2. Wcześniej mnie nie przekonywał, ale Twoje zdjęcia sprawiły, że najchętniej bym już poleciała do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Fajny kolor :) Ja kupiłam wersję różnokolorową i chyba muszę sprawdzić jak to działa :D Lakieru bazowego nie kupowałam bo stwierdziłam, że jakiś sobie dobiorę z moich zbiorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie się zastanawiałam jak by się te perełki zachowały po nałożeniu top coatu, ale dałaś mi wyczerpującą odpowiedź. straciło to cały efekt moim zdaniem, ale z drugiej strony co zrobić żeby się lepiej trzymały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, gorzej wygląda, ale bez tego to raz dwa by odpadło.:(

      Usuń
  5. Wygląda ładnie, ale szczerze nie znoszę "obsługi" kawioru... Poza tym umyć włosy z nim na paznokciach to dopiero sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest takie świetne, że aż przykro mi patrzeć, że jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie naprawdę super to wygląda, fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. suoer to wyglada!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ostatnio podobny manicure, w odcieniu pudrowego różu, z tym że miałam hybrydówki :) Trzymały się rewelacyjnie! Jak go jeszcze kiedyś zrobie to pokaże fotki. Pozdrawiam ES

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy efekt, ale na ten trend się nie skuszę. Fajnie wyglądają wszelkiego rodzaju buliony na paznokciach, ale posiadam tylko najtańsze z bazarku i zawsze mi farbują po nałożeniu Top Coat'u :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam fioletowe, wstawiłam dziś z nimi notkę. i ten lakier bazowy wcale mi się nie podoba... słaba pigmentacja i za metaliczne wykończenie. mani zrobiłam z innym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają, ale u siebie tego nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tez lakier bazowy z Lovely ale inny kolor zapraszam zobacz
    http://prettygirl198726.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)