sobota, 1 czerwca 2013

Lovely GLOSS Like Gel nr 332




Lovely GLOSS LIKE GEL
Nr 332


Wykończenie:  shimmer
Cena: ok.6zł
Czas schnięcia:dosyć szybki
Pojemność: 8ml
Konsystencja: niezbyt gęsta
Opakowanie:szklana buteleczka
Pędzelek:długi, dosyć szeroki, ścięty na prosto
Dostępność: Rossmann
Trwałość: 2 -3 dni








Lovely GLOSS Like Gel nr 332


Wydawało mi się, że to kobalt, ale patrząc na wykaz kolorów i ich nazw, to wychodzi bardziej błękit paryski, albo po prostu niebieski. Gdy się przyjrzymy widzimy srebrny shimmer. Kolor bardziej zimowy, baaaardzo intensywny, daje po oczach!!!!;) Lakier ma duży połysk, trochę tworzą się smugi. Dwie warstwy wystarczą na pokrycie płytki. Ze zmywaniem nie ma problemów, nawet przy tak intensywnym kolorze. :)





Lovely GLOSS Like Gel nr 332
Lovely GLOSS Like Gel nr 332
Lovely GLOSS Like Gel nr 332
Lovely GLOSS Like Gel nr 332


A na koniec cała kolekcja Lovely Gloss Like Gel





14 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo i to za taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ! Uwielbiam takie kolory na paznokciach *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolorek,,,,zazdroszcze tych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda. Ach jak ja Ci zazdroszczę tych pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te nowe lakiery, chociaż ten kolor nie jest mój

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor fajnym, ale nie lubię tego rodzaju wykończenia, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny... śliczne kolory ma teraz lovely... coś czuję, że jak tylko będzie mi dane odwiedzić Ross. to ciężko będzie odciągnąć mnie od tych buteleczek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)