środa, 5 czerwca 2013

Lovely BALTIC SAND nr 3



Cześć!

Pozostajemy w morskich klimatach. Po otrzymaniu drugiego WIBO - BOXA strasznie się ucieszyłam na widok piaskowych lakierów. Jest to tegoroczny letni trend. Totalne szaleństwo!

Dostępne są trzy letnie kolory : kojący morski,  intensywnie żółty i uwodząca czerwień.
Trochę mały wybór kolorystyczny, ale mam nadzieję, że Lovely wkrótce powiększy paletę barw.
Dzisiaj Przedstawię Wam nr 3.

Lovely BALTIC SAND nr 3
Lovely BALTIC SAND nr 3

Nr 3 ma piękny  typowo morski kolor.  W piaskowej bazie zanurzone są srebrne drobiny.
Cudny, prawda?


Aplikacja bezproblemowa, konsystencja idealna. Do całkowitego pokrycia płytki potrzebujemy dwie warstwy. Na moich paznokciach lakier zaczął  ścierać się na końcówkach po 3 dniach, ale  przy najróżniejszych pracach domowych, to i tak długo wytrzymał. Po pomalowaniu szybko wysycha. Nie musimy używać żadnych baz , na lakier nie stosujemy żadnych dodatkowych preparatów.
Lakier zmywamy wacikiem nasączonym zmywaczem, jednak jest to nieco trudniejsze niż przy zmywaniu zwykłych lakierów.

A tak prezentuje się bałtycki piasek nr 3 na paznokciach. :)
W słońcu przepięknie się mieni.

Lovely BALTIC SAND nr 3
Lovely BALTIC SAND nr 3
Lovely BALTIC SAND nr 3
Lovely BALTIC SAND nr 3
Lovely BALTIC SAND nr 3


Jestem zachwycona!

Dostępność: Rossmann
Cena: ok.9zł 
Pojemność: 8ml



A jak jest z Wami, lubicie lakiery o piaskowym wykończeniu?


Pozdrawiam!
 

 

20 komentarzy:

  1. ciekawie się prezentuje na pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje, lubię piaskowe wykończenie. Sama posiadam Texture od adosa :) i jestem zadowolona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękny i musi być mój ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm myślałam że bardziej niebieski wyjdzie na paznokciach a tu taki szarawy się wydaje ale mimo wszystko będzie niezłym kusicielem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, ten mi się nie podoba, ale jestem ciekawa żółtka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiłabym go sobie na sylwestra ;) idealnie by pasował do małej czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest cudowny! jutro lecę je pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) Bardzo ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mi przypomina jeden z błyskotków Sally Hansen.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są lakiery z tej serii i bardzo mi się podobają, ale moje paznokcie źle znoszą zmywanie brokatów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, jednak ja skuszę się jedynie na żółty bo jest baaardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny! Taki jakby pył z kosmosu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, jednak dla mnie nie na co dzień.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. pokochałam ten lakier po jednym pomalowanym u przyjaciółki paznokciu :D cudny jest ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)