środa, 19 czerwca 2013

Lovely BALTIC SAND nr 2




Hej!

Mamy piękną pogodę, toteż dzisiaj będzie notka baaaaardzo słoneczna!;)
Przedstawiam Wam żółciutki bałtycki piasek, który w promieniach słońca cudownie się mieni  , a to za sprawą  zatopionych złotych drobin.
Marzą mi się jeszcze piaski w typowo neonowych kolorach. Ach, to dopiero byłby rarytas na lato!!!!:)














Przy tym kolorze do całkowitego pokrycia płytki potrzebujemy trzech warstw, czas schnięcia lakieru na płytce nie jest uciążliwy. Ta seria wytrzymuje u mnie 3 dni. Nie musimy używać żadnych baz, nie stosujemy żadnych preparatów nawierzchniowych. 

Dostępność: Rossmann
Cena: ok.9zł 
Pojemność: 8ml 
BALTIC SAND nr 2  tutaj mam dwie warstwy lakieru

Nr 2 nosiłam też z perełkami od Lovely. Kolor ten pięknie wygląda również w zestawieniu z kolorem turkusowym. ( bluzeczka lub sukienka turkusowa + Baltic SAND nr 2 - mówię Wam cudo ! :))




 


Wypróbowałyście już piaski od Lovely?

Buźka!:*

32 komentarze:

  1. jest piękny <3 nigdzie nie mogę go dostać!

    OdpowiedzUsuń
  2. A najlepsze jest to, że u mnie w mieście w Rossmannie jest tylko szafa wibo, o Lovely zapomnieli:(

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wygląda na pazurkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie przepadam za żółtym manicure, tak ten piasek mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również fanką żółtych paznokci nie jestem, ale piaskowy zdołał mnie przekonać do siebie.:)

      Usuń
  5. kolor jest świetny taki jaskrawy aż,boskiie sa te lakiry;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Świetny efekt! Moje paznokcie zaczęły mi się strasznie rozdwajać i łamać i na razie muszę zapomnieć o malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mam go na pazurkach:) Jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda
    faktycznie słonecznie, ale u mnie dziś znowu parno, więc to były tylko chwilowe chmury:P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, słoneczny piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wszystkie te piaski i nr 2 i nr 3 najbardziej mi się podobają;)
    U mnie dzisiaj również piaskowy lakier, ale nr 3 (też od Lovely);)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach błyszczy, więc na żywo to dopiero muszą być piękne iskierki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham takie kolorki. są piękne, letnie, radosne, aż chce się żyć

    OdpowiedzUsuń
  13. piasek jest rewelacyjny!!! :DDD jeden z niewielu "pisakowych" który mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor, od dawna poluję na ten lakier, ale nie mogę się zabrać żeby go kupić ;)).
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żółteczek rewelacyjny, wcześniej podobał mi się truskakowy kolor z tej serii, ale żółty chyba jeszcze ładniejszy!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeeeetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! Piasek w kolorze piasku :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. to już w koncu wiem jak wygląda "piasek" lakierowy, bo jakoś mnie to mniej interesowało powiem szczerze, ale muszę przyznać, że podoba mi się ten efekt jak i kolor, no i wyobrażam sobie go na opalonych dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam niebieski - jest naprawdę boski - kupiłam go na promocji za 5 zł ...

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny :) uwielbiam ten żółty piaseczek <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny lakier. Dzisiaj kupiłam swój pierwszy słoiczek a jutro idę po kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. idealny na słoneczną plażę :D ale wtedy chyba wszystkich byś oślepiła :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)