piątek, 21 czerwca 2013

Lovely BALTIC SAND nr 1 i zdobienie w stylu marynarskim :)



Witam Was w ten upalny dzień!:)

To już ostatni z piaskowych lakierów od Lovely!:( Poproszę więcej kolorów ;)
Nr 1 to uwodząca czerwień, zdjęcia nie potrafią oddać piękna tych piasków. Na żywo wyglądają one jeszcze lepiej, zwłaszcza w słońcu!:)
Aha, no i zmieniłam kształt paznokci!:) Co tam, lato przyszło, zatem jakieś zmiany muszą być!:)


W bazie zatopiony jest złoty i czerwony brokat. Dwie warstwy wystarczą do pokrycia płytki,  będę się powtarzać, czas schnięcia nie jest uciążliwy.;) Konsystencja idealna, z aplikacją nie ma żadnych problemów. Zmywamy wacikiem nasączonym zmywaczem.
Dostępność: Rossmann
Cena: ok.9zł 
Pojemność: 8ml



A jak piaski i morze, to wymyśliłam sobie zdobienie w stylu marynarskim!!!!;)




Do mani użyłam taśmę, sondę, Lovely Baltic Sand nr 1, Lovely Gloss Like Gel nr 332, nr 404, Lovely Under The Sea perełki nr 6 i biały lakier Bell.


Ja chcę nad morze, a Wy?
Pa!



PS Wiem, wiem ostatnio same paznokcie, ale w następnym poście będzie makijażyk!:)

27 komentarzy:

  1. piękne kolorki piękne wykonanie szacun

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czerwony lakier jest rewelacyjny.Zdobienie świetne.Zazdroszczę tej precyzji wykonania.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier wygląda na twoich paznokciach jak truskawki:D! Zdobienie super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda ;)
    a nad morze też bym się wybrała, nie byłam już 4 lata nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolorek, a zdobienie fenomenalne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. omg- to zdobienie jest prześliczne i lakier sam w sobie też jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się to marynarskie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Marynarki manicure - świetny ;) szacun! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda świetnie, ale sam piasek nie w moim guście do końca

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdobienie, chciałabym umieć tworzyć takie cudeńka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i elegancki piasek. W dodatku masz ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no Kochana! mistrzostwo! te wzorki są fantastyczne i to jeszcze z kuleczek kawiorowych!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Pomysłowe i pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie mogę się napatrzeć. . . to jest PRZEPIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło zaskoczyłaś mnie tym zdobieniem, powinnaś częściej prezentować manicure.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!:) Świetne mani:) Ale musiałaś się napracować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się całość! Jak przyklejałaś kawior, na taśmę? Trzyma się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taśma posłużyła mi tylko jako szablon do zrobienia linii lakierem.:)

      Usuń
  18. aż nie wiem co napisać, zaparło mi dech w piersiach !! szacunek, na pewno bardzo się namęczyłaś, ale było warto :) genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne marynarskie mani - pomysł był genialny żeby połączyć piaska i perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oj marzę o takich pazurkach :D zrób mi prooooszeee :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tego piaska :D a odmiana marynarskiego z kawiorem jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)