wtorek, 21 maja 2013

Wiosna na paznokciach!:)


Witajcie!
Specjalnie na Wasze życzenie przygotowałam mani wiosenne. W planach mam jeszcze kilka stylizacji z motywami kwiatowymi.:) 
Co będzie nam potrzebne?
  • Lovely Gloss LIKE GEL nr 404
  • biały lakier do zdobień ( ja akurat mam INGLOT nr29 ) 
  • wibo Gel LIKE 1 Słoneczny Patrol
  • wibo Gel LIKE 2 Electric Orange
  • wibo Gel LIKE 3 Zielona Fantazja  
  • Lovely Classic Nail Polish nr 365 
  • zamiast lakierów do zdobień możecie użyć farbki akrylowe 
  • sonda, pędzelek do zdobień


        



ZACZYNAMY!

Malujemy paznokcie Lovely Gloss LIKE GEL nr 404
Zdobienie będzie na kciuku i serdecznym palcu.
Starałam się wykonać kwiat, coś na wzór narcyza.



Malujemy białym lakierem do zdobień szkic kwiatka
Wypełniamy kontur
Na środku kwiatków malujemy żółtym lakierem większe kropki, kształt nieco owalny ( użyłam pędzelka do zdobień )
Sondą robimy pomarańczowe małe kropeczki
Czas na kropeczki zielone
Odrobina brązowego lakieru ( sonda,pędzelek )
Zielonym lakierem wypełniłam puste miejsca między kwiatkami - dało to efekt liści. ( pędzelek do zdobień )
Całość pokrywamy top coatem.

GOTOWE!:)



Jest wiosennie?;)

 Pa! Pa ! Buziaki!







23 komentarze:

  1. Kurcze na lewej ręce może jeszcze by mi wyszło, ale na prawej to już raczej nie, bo zaraz zaczynają mi się trząść i zaczynam się denerwować :) A szkoda, bo cudny przykład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, jak nie wychodzi na prawej,to można zrobić zdobienie tylko na serdecznym palcu lewej ręki hehe ;)Taki mały akcent.:)

      Usuń
  2. Świetne zdobienie ;] Ale ja nie mam smykałki do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszło i nawet to nie jest takie trudne jak się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* ja nie umiem tak. wyszło tak precyzyjnie, że aż brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne pazurki...cudowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kwiatki ;) fajnie się ogląda tak krok po kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zastanawiam się czy pokazywać takie stepy?

      Usuń
  8. Ale śliczne kwiatki i kolor lakieru cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, takie wiosenne!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. justyna nie wiem czy wiesz ale na akademia rimmel pl jest wlasnie konkurs paznokciowy nie moze tam zabraknac Twojej pracy! piekne zdobienia tworzysz i mysle ze nie raz to uslyszysz odemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)Nie słyszałam , jednak na razie odpuszczam sobie konkursy, brak czasu.:(

      Usuń
  11. AAAA!!! Jejuś jakie piękne!! Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wiosennie! I prosimy o więcej stepów, świetnie Ci wyszło. Ja się powoli do nich przygotowuję, bo naprawdę można pokazać, że nie jest to takie trudne jakie się wydaję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)