piątek, 17 maja 2013

Wiosenny makijaż - krok po kroku


Witajcie Kochani!

Na Wasze życzenie przygotowałam wiosenny makijaż  krok po kroku.
Jest to makijaż idealny na co dzień. Nie jest  zbyt trudny, myślę, że bez probemu poradzicie sobie z nim.
Zależało mi na uzyskaniu lekkiego i świeżego efektu.
Zapraszam!:)

















Obecnie na co dzień używam BBCream Bell Skin Adapt 011 Natural, do zdjęć jednak zastosowałam fluid matująco-wygładzający Lirene City Matt: zmieszałam dwa odcienie 203Jasny z 204 Naturalnym.
Cienie pod oczami zakryłam korektorem stay all day 16h essence, brwi podkreśliłam cieniem do powiek. Twarz przypudrowałam transparentnym pudrem Ben Nye Fair.
Policzki musnęłam Bronzing Pearls Giordani Gold Oriflame kolor Natural Peach.


Po nałożeniu bazy pod cienie ArtDeco, górną ruchomą powiekę pokryłam matowym cieniem mySecret nr505.


Następnie większym stożkowym pędzlem do blendowania naniosłam różowy cień ( paletka LancrOne 120)
Okrężnymi ruchami zaczynamy od zewnętrznego kącika, wychodząc też poza załamanie powieki i kierujemy się ku środkowi. Mniejszym stożkowym pędzlem naniosłam okrężnymi ruchami fioletowy cień ( paletka LancrOne ) na zewnętrzny kącik i przeciągnęłam w załamanie powieki.


Palcem nałożyłam na środek górnej powieki żółty cień i również tym kolorem roztarłam granice cienia tuż nad załamaniem powieki.


Kolejnym krokiem była kreska narysowana na dolnej powiece na 1/3 długości - kredka essence long lasting 09 COOL DOWN, następnie naniosłam cień z paletki Sleek Curacao Blue Hawaiian na środek dolnej powieki i połączyłam cień z kredką. Wewnętrzny kącik oka, resztę dolnej powieki pokryłam cieniem Martini ( Sleek Curacao). Na linię wodną naniosłam białą kredkę Pierre Rene. Pod łuk brwiowy naniosłam biały matowy cień.
Na górnej powiece narysowałam kreskę kredką miss sporty 080 neon green, na nią naniosłam skośnym pędzelkiem perłowy cień ( niebieskozielony )  z paletki LanrcOne.
Na rzęsy naniosłam tusz Wibo Dolls lash
Usta pokreśliłam błyszczykiem Wibo LIP Sensation nr2 (delikatny, naturalny odcień różu).



Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu!:)

      Buziaki!



26 komentarzy:

  1. Delikatny, świeży czyli jak najbardziej na tak ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty i przyjemny. lubię kolorowe kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż, ale ja jakoś wolę Ciebie w mocniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że w mocniejszym makijażu lepiej wyglądam, ale na co dzień lubię delikatne makijaże.:)

      Usuń
  4. oj bo to jest tak, że jak my się tak już przyzwyczaimy do malowania to lepiej się sobie podobamy w mocniejszym, a tak naprawdę ten też jest ładny i fajnie rześko w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziewczęco i świeżo. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, śliczny delikatny makijaż :) i bardzo dobrze wytłumaczony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ciężko jest dobrze wytłumaczyć co i jak należy zrobić poprzez zdjęcia.:)

      Usuń
  7. Ależ delikatny ;) Niejednej pannie stepik się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. step to strzal w 10 ja jestem za leniwa by pokazac jak krok po kroku cos powstaje ale mysle ze sama skorzystam z instruktazu.
    Justynka bardzo piekny i delikatny makijaz wykonalas, bedzie sie wielu kobietka podobac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej robi się zdjęcia, trochę z tym problem jest.:(Przydałaby się lampa!

      Usuń
  9. uwielbiam takie pościki :) makijaż jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny taki pastelowy :):) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, makijaż kojarzy mi się z kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, kolorowy ale spokojny na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i super, że wytłumaczony, przyda się na pewno:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatny, ale robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)