środa, 15 maja 2013

TYDZIEŃ 6 Makijaż w stylu Rihanny DEFILADA GWIAZD z Golden Rose

























Makijaż w stylu Rihanny 
DEFILADA GWIAZD z Golden Rose

Witam serdecznie!

Mamy 6 Tydzień Defilady Gwiazd z Golden Rose. W tym tygodniu zadaniem naszym jest stworzenie makijażu w stylu Rihanny. Trzeba przyznać, że Rihanna ma niezwykłą urodę.Takie ponętne usta chyba każda z nas chciałaby mieć.:) 
Na  zdjęciu u góry Rihanna ma mocno  podkreślone usta  w kolorze fuksji, oczy obrysowane są kreską, która tworzy tzw. kocie oko. 

Makijaż w stylu Rihanny 
                 DEFILADA GWIAZD z Golden Rose


Jeśli chodzi o makijaż oka, to najpierw zastosowałam cienie w odcieniach nude, które naniosłam na górną powiekę,  najważniejsza jest tutaj kreska. Najpierw obrysowałam oko ciemnoniebieską  kredką, tworząc kocie oko. Następnie skośnym pędzielkiem na kreskę naniosłam cień terracotta glitter eyeshadow z Golden Rose nr 230.

Tuż przy linii rzęs namalowałam kolejną kreskę czarnym żelowym eyelinerem na górnej i dolnej powiece nieco krótszą. Linię wodną podkreśliłam czarną kredką. Mamy więc podwójną kreskę jedną czarną, drugą w kolorach niebieskości, obie tworzą jedną całość.Usta podkreślone lip tintem i błyszczykiem w odcieniach fuksji.
Rzęsy pomalowałam tuszem Golden Rose Classic High Definition.

Nagroda za makijaż w stylu Brigitte Bardot
Te dwa produkty, które wygrałam, wykorzystałam właśnie do stylizacji makijażowej Rihanny.


                                                                                    Makijaż w stylu Rihanny 
                                                                                                                                   DEFILADA GWIAZD z Golden Rose

Makijaż w stylu Rihanny 
                DEFILADA GWIAZD z Golden Rose


Makijaż w stylu Rihanny 
                                               DEFILADA GWIAZD z Golden Rose



Miłego dnia życzę!:)


25 komentarzy:

  1. Twój wygląda szlachetniej przez bardziej fioletową szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło, masz cudowne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIekna Rihanna z Ciebie :)
    oj tak Defilada jest juz wszędzie praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło :D Ale ty masz piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kolor pomadki i genialne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oko i cudowne dopełnienie idealne brwi! Bardzo pasuje do Twojej karnacji ten kolor pomadki.
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) I kolor szminki, zgadzam się z dziewczynami wyżej - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyna poza tym świetnym makijażem jak w ogóle cudnie Ci w tak zaczesanych włosach!:) ..coś się zmieniło.. :)) Przedziałek, cięcie, kolor??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)Kolor zmieniłam, choć znowu czeka mnie farbowanie. Cięcie trochę też zmieniłam, ale wszystko zależy od ułożenia ich.;)

      Usuń
  9. Piękny jest ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle... lepiej niż oryginał ;) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie !! piękny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie usta zawsze kojarzą mi się z Rihanną ;) świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz nieziemsko w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)